![]() |
gezocht: een color correction voor white balance..
Ik had dus fijn een hoop foto's gemaakt met de digicam van m'n vriendin d'r gala..
fijn, iemand heeft met de white balance geklooit, alle foto's verneukt.. Er zijn dus programma's die dat op kunnen lossen.. Maar de enigste programma's die ik vind kosten me $$$, en het moet dus wel gratis zijn.. Ennuh, verder de foto dus niet nog erger verneuken ;) *help* |
:*(
|
Paint Shop Pro heeft wel een "Automatic Color Balance" functie... is dat mss wat je zoekt? :)
|
Citaat:
maar toen las ik het meest nederlandse wordt op internet: gratis eeeh, microsoft phoyo editor is niet gratis, maar wel veel mensen hebben het, misschien heeft het ook zo'n funcite |
Citaat:
o, nu zie ik pas dat topic van jou is, jij weet wat meer van pc's dan gemiddelde persoon hier maybe is 'the gimp' een idee, volgens mij is (van dit linux programma) tegenwoordig ook een windows versie, is de photoshop voor linuxgebruikers, gratis (iig linux versie windows versie weet ik niet zeker) |
ik zocht eigenlijk een programma die aar 1 functie heeft, en dat is dat doen..
photoshop heb ik hier net.. en mickeysoft photo editor heb ik ook niet [zit toch alleen bij winME?] Ik had iets gevonden iCorrector werkte goed, was alleen demo en kon dus niks opslaan [en printscreen heeft weinig nut, plaatjes waren nl klein] |
Och, ookal is iets niet gratis... wanneer jij vindt dat het gratis is, is het gratis..
|
Citaat:
Maar om een compleet gekraakt programma zoeken word vervelender.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ok, nu is het wel wee onzinnig genoeg geweest...
Weet neiamnd hier ene programma? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:31. |