![]() |
kent iemand de band "de lemmings" of zo iets?
ze hebben in de jaren '70 in het voorprogramma van alice cooper gestaan en treden nu nogsteeds op, in de buurt van rotterdam. ze spelen schock-rock. ik heb een paar mensen van de band ontmoet bij een concert en ik heb gezegd dat ik een keertje bij een optreden kom kijken maar ik weet de website niet meer en ik kan niks vinden op internet :(
|
internet is kut, encyclopedien (?) zijn de fucking bom weet je. ik bedoel al die bladzijde's enzo waar je prachtige verhalen kunt vinden over mijkevers en lievheersbeestjes! weet je trouwens dat die beestjes planten eten die voor vogels giftig zijn? over vogels gesproken, ik zag vandaag een groene spreeuw, met een staart en vleugels enzo. volgens mij had hij zelfs een duitse legerhelm op. maar dat kan ook een neger zijn geweest. nu we het toch over negers hebben, what's up with that? ik bedoel, dat komt hier allemaal maar met legerhelmen vogels lastig vallen enzo. wat moeten de lieveheersbeestjes daar wel niet van denken? zouden ze kunnen denken denk je? in die kleine rood met zwart gestippelde schildjes van ze? je hebt trouwens ook gele met zwarte stippen maar die vind ik eng want ik denk altijd dat ze giftig zijn maar dat kan natuurlijk helemaal niet. ik ben ook zo'n mallerd soms :)
|
freek je bent gek :D
|
zottigheid.
hier heb ik al wat voor je gevonden: http://www.popinstituut.nl/biografie/lemming.1326.html |
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Doet me denken aan deze meneer van de doobie brothers :(
|
|
Citaat:
|
Citaat: