![]() |
[poll] Zijn Marokkanen sexy?
ik wil weten waarom (niet).
|
Sommige wel sommige niet. Ik snap dus ook niet waarom mensen zeggen:,,Ja ik val niet op Hollanders of ik val niet op Turken etc.. Want Niet alle nederlanders of turken zijn lelijk. Dus ik heb dan ook niks aangeklik.
Daarom zou ik ook nooit zeggen van ik val niet op nederlanders etc etc. Skilly was talking :o respect |
ik ben meisje dus :) en kheb gezegd van jawel,waarom zouden die in vredesnaam niet sexy kunnen zijn hé kben al enkele keren zot geweest van een Marokkaan ze en zelf al relatie gehad met eentje een lieve,knappe jongen het enige wat een probleemke gaf dat hij enkel Arabisch en Frans kon spreken dus ik moest mijn beste kant van Frans laten horen hahaha (y)
|
nee, omdat dat niet kan.
Zijn Nederlanders sexy? nee Zijn Surinamers sexy? nee Zijn Duitsers sexy? nee Zijn Belgen sexy? nee Zijn Chinezen sexy? nee Zijn Amerikanen sexy? nee Zijn Turken sexy? ja! (nee dus) Zijn MENSEN sexy? nee Generalisatie de geXte! net zoals ik niet kan zeggen dat marokkanen criminelen zijn kan ik hier dus ook geen antwoord op geven met alleen en ja of nee. btw ik ben een MAN! en sexy! |
Ik ken niet alle Marokkanen. :confused:
|
als je mohammed en achmed kent ken je de helf al :P
|
Nee, hun ego's zijn veel groter dan hun karakter.
|
Nee ik ben sexy
|
Zijn alle Marokanen terroristen? :rolleyes:
|
staat die komma achter de "ja's" en de "nee's" er in de zin van 'en' of in de zin van 'want'?
maakt nogal wat uit voor de beantwoording van dit vraagstuk. |
Als je dit wilt weten, wil de volgende keer iemand weten of Antillianen sexy zijn en dan iemand of Turken sexy zijn, dan kunnen we wel bezig blijven.
En volgens mij ligt het aan de persoon en waarop je valt dus er zijn 2 onzekerheden waarvan jij zelf op één geen invloed hebt, dus daarbij verklaar ik deze poll totaal doelloos. |
Nee, overgroot deel totaal niet. Maar zo denk ik ook over Nederlanders, Engelsen, Belgen, Duitsers, Fransen, Spanjaarden, Italianen, Grieken etcetc
dus dan kom je nog nergens. Je poll zuigt. |
Nee. Een groot deel van de Marokkaanse jongens kleedt zich verschrikkelijk slecht (van die haremslofjes zonder veters, fantasieloze spijkerbroeken, Armani-shirtjes, een leren jack met bontkraag in de zomer en een glimmende vetkuif). En ze hebben heel vaak van die gluiperige hoofden.
|
Nee ik vind van niet. Ik kan me voor stellen dat sommige meisjes bepaalde jongens 'knap' vinden maar ik vind net als nare man dat ze zich vaak slecht kleden en ehm tsja ik val nu eenmaal op een hollandse uitstraling?
Waarom wil je dit eigenlijk weten? :o |
Citaat:
Daarbij val ik niet op (gekleurde) buitenlanders. |
Citaat:
|
Sommigen wel sommigen niet, idd. Duh.
|
Knappe en sexy jongens heb je in alle kleuren en soorten en maten. Dus ook in de Marokkaanse uitvoering.
Ik zou ze trouwens aan hun uiterlijk niet eens herkennen als zijnde Marokkaan...hoe ziet de gemiddelde Marokkaan eruit? Of de gemiddelde Turk? Waaraan herken ik een Egyptenaar? Hoe onderscheid ik een Spanjaard van een Italiaan of een Griek van een Turk? Een Zweed van een Deen? Een Antilliaan van een Surinamer? Het zal wel aan mij liggen, maar ik kan wel een Deen van een Surinamer onderscheiden, maar daar houdt het wel op. Ik weet dat er dresscodes zijn die per bevolkingsgroep gelden, maar die ken ik dus niet. (hmm, iets voor een eigen topic...) |
neuh, absoluut niet.
|
Citaat:
|
De meeste Marokkaanse meisjes die ik ken, lopen rond in absoluut lelijke kleren. Soms veel te conservatief of traditioneel. Andere lopen er dagdagelijks bij als discotheek-kipjes, en dat is ook absoluut onaantrekkelijk. M.a.w. hebben ze over de keper beschouwd ofwel slechte smaak, ofwel een heel andere smaak dan ik, en beiden vind ik niet sexy. Maar er lopen er wel heel wat rond die gewoon een heel mooi gezichtje hebben, en eventueel best wel sexy kunnen zijn.
Met het uiterlijk van Marokaanse mannen is bijna altijd wel iets wat me niet aanstaat. Zelden gaan ze goed gekleed (veel bling bling is niet mijn ding), te vaak stralen ze te veel arrogantie uit, en nog wel wat van die dingen. |
Iemand is niet sexy, omdat hij uit een bepaald land komt. Dus het is nogal een zinloos topic.
|
Citaat:
|
Sommige Marokkanen zijn wel sexy ja, als ze zich stylish kleden maar de meeste vind ik lelijk dus niet sexy.
|
Sowiezo kan ik niet snel vallen voor gekleurde mensen, maar er zijn zeker weleens jongens/mannen voorbij komen lopen waarvan ik dan toch iets had van "oke:cool:" al zijn deze eigelijk nog nooit van marokkaanse/turkse afkomst geweest. De meeste marokkaanse jongeren spreken me niet aan en kan de personen die ik ken verre van 'sexy' noemen. Dus ik mijn geval: nee, maar misschien zijn er uitzonderingen die ik niet ken... :)
|
Citaat:
In feite zeg je dan niets meer dan 'vind jij de doorsnee/standaard/stereotype Marokkaan' aantrekkelijk. Maar dat moet je gewoon even in de vraag inlezen. Scherp gesteld, 'Marokkaan' zegt wel degelijk iets over iemands uiterlijk, net zoals 'Surinamer' of 'Chinees'. |
Turkse meisje zijn SOMS wel eens heel mooi, maar marokkanen zijn dat nooit. :|
|
Over 'het algemeen genomen' vindt ik marokkanen niet echt sexy. Vaak zijn ze iets te patserig gekleed, maar waar ik nog meer op afknap, is hun gedrag. Want dingens als 'Hee *psst* meisje *psst psst* hee, mooie meisje´ en dan met z´n 3en door elkaar, vind ik vaker irritant dan vleiend...
|
Nou, Marokkaanse meisjes zijn vaak nog wel redelijk mooi, omdat ze redelijk fijne gezichten hebben en donker krullend haar. Turkse meisjes hebben te vaak een snor en vaak een nogal bolle toet.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind Marokkanen namelijk niet per se sexy, maar ik kén wel een aantal sexy Marokkanen. Evenals Nederlanders, Surinamers, Kaapverdianen (lekkere Chinezen ken ik niet ;)) Dus ik kan alsnog geen antwoord geven voor mijzelf :) |
over het algemeen vind ik marokkaanse meisjes niet sexy. Maar waarom wil je dat weten?
|
Over het algemeen niet geheel mijn smaak, maar er zitten enkele pareltjes tussen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik val voornamelijk op mannen met bruin haar, en iets langer. En bij ons wonen niet zoveel marokkanen
|
Citaat:
Citaat:
Natuurlijk zijn er altijd wel en niet sexy exemplaren van elke groep, maar je kunt toch wel in algemene zin zeggen of je Marokkanen over het algemeen sexy vindt of niet, met andere woorden welk gedeelte van die groep voor die kwalificatie in aanmerking komt. Ik kan voor mezelf bijvoorbeeld ook prima zeggen dat ik over het algemeen blonde meisjes niet zo aantrekkelijk vind en donkerharige wel. Daar zijn dan uitzonderingen op aan beide kanten, maar het gaat even om de hoofdregel. :) |
Citaat:
|
Meer niet dan wel.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zuid-amerikaanse meisjes zijn anders ook (y) :o |
Moeten ze wel goed ontharen :o
|
Citaat:
|
Ik heb nee gestemd. Ik val gewoon niet op buitenlandse jongens, dit is helemaal niet racistisch bedoeld hoor :)
Ik heb liever een lekkere Hollandse gozer :D |
Ik ken een hele lelijke marokkaan. Dusss, nee, marokkanen zijn níet sexy, maar juist heel lelijk.
Denen die zijn sexy, want ik ken een hele mooie deen. |
Citaat:
Colombianen zijn sexy, want ik ken een hele mooie Colombiaanse. |
Marokkaanse meisjes kunnen best leuk / knap / sexy zijn hoor. Ligt eraan he... sommige zijn het, sommige niet. Net als met de andere bevolkingsgroepen. :p Maar op dit moment ken ik wel geen sexy Marokkaanse meiden...
Ik ben zelf ook wel eens op iemand verliefd geweest die niet blank was. Maar zij was dan geen Marokkaanse, maar een Indonesische. Het kan dus allemaal he. :) |
Ach, je kan niet zeggen dat een hele bevolkingsgroep sexy is. Sommige Marokkaanse jochies zijn niet lelijk, maar dat kan je van iedere nationaliteit zeggen natuurlijk.
Als een meisje bij voorbaat een Marokkaans vriendje wilt, wat let je... Als ze graag als neukvee wilt worden gebruikt :p |
Zijn Japanse vrouwen sexy?
EXTREEM :o fuck ontopic reacties, zeker bij dit soort topic (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:10. |