![]() |
Opeth - Ghost Reveries
Te downloaden met de usual programma's. Persoonlijk heb ik niet veel met Opeth maar ik dacht, ik meld het even (y)
|
*Aanbid*
|
*Veracht*
|
*Vermoord*
|
ben benieuwd en ik heb zin in de 013-show (y)
|
Ik heb momenteel serenity painted death opstaan, godverdomme wat geniaal.
|
Ik ben er nog niet helemaal uit met de nieuwe.
|
Gewoon weer typisch Opeth. Ik ben blij dat ze niet de richting op zijn blijven gaan als op Damnation.
|
Ik heb het gisteren gedownload en al één keer in zijn geheel beluisterd (in bed, in de duisternis uiteraard ;) :p ).
Het heeft me in ieder geval al niet teleurgesteld. Echt kippenvelmomenten heb ik tot nu toe nog niet gehad, maar meestal komt dat pas na de derde of vierde keer luisteren. Het verwonderde me een beetje hoeveel zachte stukken erin zijn. Ergens ben ik daar wel een tikkeltje teleurgesteld in, het verschil tussen hard en zacht lijkt niet meer zo "functioneel" als vroeger. Maar ja, ik kan pas een echt oordeel vellen na mijn vijfde keer luisteren. Mijn favoriete nummer van het album op dit moment: Isolation Years. |
1 nummer gehoord, Atonement, en die is echt geniaal. (y)
De rest wacht ik mee tot ik het origineel in handen heb. |
Ik wacht met luisteren tot ik het schijfje in mijn handen heb.
|
aha dit is het betere werk (y)
|
Luister em nu voor de 2e keer en het bevalt me prima!
Met name Ghost of Perdition (alleen dat Toolish achtig stukje vind ik wat vervelend), The Baying of the Hounds en The Grand Conjuration klinken zeer prettig! Wat alleen wel wat gemist wordt is het sfeertje van de oudere Opeth, was toch net ff wat vuiger/beukender. Dit neigt wat meer naar de progressieve kant. |
_W_
|
Ghost of perdition & Atonement (y)
|
Na 5 nummers zeg ik (y)
t klinkt weer wat minder klinisch dan Deliverance en dat orgeltje heerscht de pan uit. |
Blackwater Park overtreft ie niet, maar wel gewoon echt een klasse-cd. Hij moet wel nog steeds groeien, elke keer als ik 'm luister wordt ie beter.
Isolation Years & Ghost Of Perdition, wauw. (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:08. |