![]() |
Meeting!
Ik ben zelf nog nooit op een meeting geweest, laat staan dat ik er eentje georganiseerd heb. Maar het lijkt me wel leuk om eens wat mensen van hier te ontmoeten.
Krijgen we straks uiteraard de hele discussie over het hoe, wie, wat en waar van de meeting, maar eerst wil ik wel weten of er animo voor is? |
Animo is er altijd afhankelijk van de datum en de plaats :)
|
Citaat:
En misschien willen mensen het eerst nog een tijd uitstellen, omdat iedereen met vakantie zit enzo. |
gebruik de meetingmanager (Y)
|
Citaat:
|
seksualiteit meeting :D
Dat wordt een aantrekkelijke line-up, i am sure (Y) |
Nouja, leuk ideetje is misschien om er een kamasutra-meeting van te maken? :p
Die beurzen zijn geloof ik een keer of 4 per jaar, op verschillende plaatsen. Het weekend van 13 en 14 augustus is er bijvoorbeeld een kamasutrabeurs in Utrecht. Ik zal eens kijken op welke data en in welke plaatsen er nog meer beurzen zijn :) *Heeft even gezocht* Speciale KamaSutrA - Summer Edition vrijdag 12 t/m zondag 14 augustus 2005 Openingstijden vrijdag 18:00 tot 01:00 zaterdag 14:00 tot 01:00 zondag 12:00 tot 22:00 Agenda : Ahoy - Rotterdam vrijdag 30 september t/m zondag 2 oktober 2005 Openingstijden vrijdag 18:00 tot 24:00 zaterdag 14:00 tot 24:00 zondag 12:00 tot 22:00 Agenda : RAI - Amsterdam vrijdag 25 november t/m zondag 27 november 2005 Openingstijden vrijdag 18:00 tot 24:00 zaterdag 14:00 tot 24:00 zondag 12:00 tot 22:00 |
Oh, en nog even als toevoeging. Als er een kamasutrabeurs-meeting komt, wil ik wel een groep mensen hebben die daar voor open staat en zich niet al te kinderachtig gaan gedragen. En het leukste is natuurlijk met een partner :)
|
Ik persoonlijk heb mijn buik wel vol van sexueel al te ruimdenkende mensen...
|
Met partner? Had dit dan niet beter gepast op L&R?
|
Citaat:
Maarja, waarschijnlijk vinden de meeste mensen de kamasutrabeurs te duur worden (entree 17 euro+eventuele reiskosten) en er is ook een minimunleeftijd vereist geloof ik (kon het zo snel niet meer terug vinden op de site). Maar goed, heel even afwachten wat men daarvan denkt :) |
Citaat:
Meeting waar bier niet centraal staat (n) en zeker met die paupers van L&R :o |
combi meeting gaat em niet worden en hoewel zo'n beurs een leuk idee is, ik denk niet erg haalbaar :) Kunt beter gewoon ergens afspreken met een groep en dan de kroeg in duiken.
|
ik wil best meeten maar niet voor 17 euro :P en mijn vriend gaat no way mee, hij is bang voor forummers :D
Ergens in de laatste twee weken van augustus of de eerste week van september, als het ov al geldig is en de scholen nog niet begonnen, lijkt mij het handigst... |
Citaat:
|
Leuk!!
*plak* |
Citaat:
Oke, dan wordt het dus een 'gewone' meeting. Nu nog afstemmen waar en wanneer. De meest gewilde plaats is altijd Utrecht, lekker centraal voor iedereen, dus waarschijnlijk gaat het dat wel worden. Of wordt het deze keer eens ergens anders? Enkele ideeën voor de plaats: Utrecht Amsterdam Apeldoorn Rotterdam Eindhoven (ook een leuke stad) Of iets anders... Wat betreft de datum, sowieso ná 16 augustus, want dan is OV idd weer geldig. Weekenden: 20 & 21 augustus (kan ik alleen de 21ste) 27 & 28 augustus (kan ik alleen de 28ste) 3 & 4 september (kan ik zelf helemaal niet... :o) 10 & 11 september 17 & 18 september Door de weeks: Week 33, 16 t/m 19 augustus Week 34, 22 t/m 26 augustus En daarna begin ik zelf alweer met stage, ik denk de meeste anderen ook wel. (als er wat meer duidelijkheid is komt er wel een poll, maar hier zijn alvast wat suggesties) |
Jullie zijn allemaal bij mij thuis uitgenodigd!
|
Nou is het natuurlijk wel de bedoeling dat iedereen even zijn ideeën uit betreft een plaats en een datum, he mensen? ;) Anders zal ook deze poging snel dood bloeden...
|
een meeting van he seksualiteit forum? Ik weet dat mensen van het D&A forum ook D&A gebruiken met een meeting, betekent dit dan ook dat er bij een seksualiteit meeting... ?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Lijkt me leuk :)
|
Citaat:
|
Amsterdam! :p wanneer maakt me niet uit. Ik kom alleen als er ook jongens komen :) :p
|
is dat dan een seks meeting : D?
|
Yep :D
|
Citaat:
Maar seksualiteit is wel een onderwerp dat ter sprake kan komen, ligt er maar net aan hoe de sfeer is natuurlijk. Waarschijnlijk zijn er ook nog genoeg andere dingen die we met elkaar willen bespreken :) |
Misschien werkt het beter als we een lijstje maken?
Mensen die van plan zijn te komen: Thee Muts flupkeflup |
Citaat:
mss wil ik wel mee :D ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nou, dat begint er al enigszinds op te lijken. Maar dat moet nog veel beter kunnen :) |
Citaat:
Flupkeflup Kruimel Sarah Middlefinger1 ovb: Kreator :cool: en Twanos komt vast ook wel mee als hij mij weer mag zien :D |
en btw: UTRECHT!
over'n week of 2 ofzo? |
Citaat:
Maar ik heb morgen een kennismakingsgesprek daar, dus hoop dat er dan al iets meer bekend is over mijn werkrooster. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Heb eerder in het topic een lijstje gemaakt van wat datums, misschien dat je daar wat uit kunt halen? |
Citaat:
|
Citaat:
Mijn vriend (op het forum bekent als Soullar) komt misschien ook wel, hangt er een beetje vanaf wanneer het is :) Zal het eens met hem overleggen. |
Citaat:
|
Citaat:
Dus even voor de duidelijkheid, de eerste optie voor een datum voor de meeting is zondag 28 augustus . Wie kan er dan wel/niet? :) |
Waarschijnlijk kan ik dan wel. Utrecht is ook prima :). Maar het is nu wel een mager lijstje :p
|
Citaat:
|
Op een zondag??? Kun je niet beter een vrijdagmiddag ofzo pakken, als zo veel mogelijk OV jaarkaarten geldig zijn?
|
Citaat:
|
zestien aug
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:24. |