![]() |
gedichtje, welke vind je goed?
Hallo,
Ik had een vraagje, welk gedicht vind je het mooiste?? *Ik teken zonder potlood Ik verf zonder kwast Ik schrijf zonder pen Ik typ zonder computer Ik print onder inkt Ik loop zonder voeten Ik ruik zonder neus Ik huil zonder ogen Ik leef zonder hart Ik adem zonder longen Ik zing zacht *Ik wil en doe mee ik ga en trek terug ik ren en ga zitten ik zwijg en schreeuw hard ik sluit en ben vrij ik ga en sta stil ik werk en doe niet ik denk(die na) en let op niet kan tegelijk toch leef je maar 1 keer *Ik luister naar muziek ik luister naar mensen maar horen doe ik niet Ik praat tegen mensen ik praat tegen mezelf maar geluid maken kan ik niet Ik ruik allemaal bloemen ik ruik allemaal dingen maar snuiven mag ik niet Ik kijk naar buiten ik kijk naar binnen maar zien wil ik niet Ik voel haat ik voel liefde en toch voel ik niet *Ik loop lang ied'reen Ik sta bij de helft ik zit langs niemand *Ik zit niet tegen de muur maar ben bang ik sta tegen de muur en zak langzaam weg Alvast bedankt Irma |
ik vat de clue van br 1 niet...wat wil je daarmee vertellen?
|
Hay,
er zit niet echt een clue aan. Het is meer wat dingetjes samen gevoegd. Welke vind je het mooiste?? Doeig |
vind ze geen van allen mooi...'t zijn meer geddachten dan poetisch geschreven gedichten...
|
Hm, dit zijn naar mijn meninkje toch de dingen die je niet post, maargoed, ik zal niet zeggen dat het niet mag want dat mag ik niet.
Ik vind ze ook niet zo denderend, de eerste is wel herkenbaar, maar dat zal iedereen wel hebben, denk ik zo. |
Ik ben het met Secreet eens.
Liefs Kimry |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:01. |