![]() |
zonder titel
Ik zei tegen mezelf: "Laten we het eens licht en luchtig houden voor de zomer, m'n beste Eva, en laten we ons nu eens niets aantrekken van de idee dat je gedichten allesbehalve melig mogen zijn. Laten we eens echt in een diepe meligheid vallen en zeggen wat we echt voelen. Laten we ons niet schamen en het zelfs op DoP posten ." Vandaar.
Ik streel je zacht van je voorhoofd langs je neus over je lippen naar je oor Pluk een krul en laat hem met m’n vinger dansen Geef je wang een zoen en bloos m’n bolle wangen rood Je slaapt Ik droom |
:D Toch vind ik het einde geniaal, voor een luchtig gedicht (zoals je zelf zegt). Niet omdat alles plotseling een droom blijkt te zijn, maar omdat
Je slaapt Ik droom openlaat of jullie zelfs wel bij elkaar zijn. Leuk. :) |
:) 'k Vind het wel lief en het stukje van "en bloos m’n bolle wangen rood" is best wel goed gevonden.
't is een klein gebakje van lieflijke meligheid. |
Aaaaah lief..:) :bloos:
|
Leuk hoor:D!
Ik zag je woord 'meligheid' en ik dacht: oh neeeee... geen 'ik poep op de stoep'-gedicht. Gelukkig was het dat niet:). Ik kan het echt waarderen, want het is zo schattig, dat bolle wangen rood blozen enzo. Wees maar vaker melig;). |
Hmm dit is raar;
Ik dacht zeker dat de meest kritische geesten onder ons er wel iets zeer negatiefs over te zeggen gingen hebben. Wat een complete verrassing eigenlijk dat EN Porcelain EN disintegration (mooie cd maar wel *** om telkens weer foutloos te schrijven) EN re3m er wel positieve commentaar op hebben :p. Jullie blijven me verbazen ;) . In tijden van m'n-lief-is-terug-na-14-dagen-kamp ben ik melig, dus misschien moet hij vaker weggaan, om m'n schrijfcreativiteit op peil te houden. :( :p tot vrijdag, want this baby gaat naar zee |
sweeeeet. eigenlijk alles wat hierboven is gezegd.
die bolle wangen zijn idd goed gevonden. en het einde is mooi. |
Droom maar fijn verder aan zee:).
Haha, je hebt ook slim gehandeld door boven je gedicht te schrijven dat het een meligheidje was, daardoor verwachtte ik niks;). En het is gewoon lief. Niet bijzonder, verder, maar wel lief. Ik vind 't leuk als mensen hun kattebelletjes posten. Ik durf het zelf nooit;). |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:12. |