![]() |
Vertaal dit aub in het Frans
Bij de mensen is het paranormale een groot succes, desondanks hebben de mensen het echt wel door dat er een relatie is tussen oorzaak en gevolg.
Er zijn momenteel geen technische grenzen in de wetenschap, de grenzen liggen aan de mogelijkheid bepaalde theorieën experimenteel te onderbouwen en aan zaken waarvan het bestaan niet vermoed wordt. Het grootte publiek interesseert zich alleen voor wetenschappelijke ontwikkelingen die van belang zijn voor apparaten die iedereen heeft. Zij vinden het irrelevant dat er nog vele verschijnselen zijn waar nog geen verklaring voor is gevonden. De mens doet wetenschappelijk onderzoek omdat zij weetgierig is van aard en graag de grenzen verlegd van zijn fysieke mogelijkheden. Het is onmogelijk voor een individu de hele wetenschap te overzien, maar moderne communicatiemiddelen maken de wetenschap steeds toegankelijker. Ik weet het het is veel maar ik heb frans 1 en moet dit hebben voor handelingsdeel anders mag ik niet over. |
maybe kun je naar startpagina gaan en dan doorklikken en is er wel een site die ut voor je vertaald...
|
ik weet zeker dat er NIEMAND is die dit gaat doen...misschien kan je het beter direct maar vragen aan je leraar of hij het vertaald? http://forum.scholieren.com/wink.gif
zoek ff een vertaalmachine op please.... |
waarom doe je zo lui? zoek gewoon een woordenboek en doe het zelf
|
Chez les gens le paranormal est un grand succès, *pourtant*, elles savent qu’il y a une relation entre la cause et qui *suit *.
A ce moment il n’y a pas de limites tecnologiques dans la science, les limites pouvent aider au prouver certaines théories et choses *de que * on ne pense pas qu’elles existent. La grand publique s’interesse seulement pour les developpements scientifics qui sont importants pour des machines *de que touts les gens ont besoin. * Elle pense qu’il est irrelevant qu’il y a beaucoup de choses qui ne sont pas expliquées *toujours. * L’homme fait de recherche scientifique parce qu’il est curieux de nature et parce qu’il lui plaît replacer ses possibilités fysiques. Ce n’est pas possible qu’un individu comprende la science en total, mais des resources de communicacion modernes causent que la science devient * plus et plus * accesible. Ik heb het geprobeerd. Van wat tussen de *-tjes staat, weet ik niet zeker of het goed is. Je hoeft me niet te bedanken hoor en te laten weten of het nog gelukt is... http://forum.scholieren.com/wink.gif |
Citaat:
|
Chez les gens, le paranormal est un grand succès, en outre, ils savent qu’il y a un rapport entre la cause et la conséquence.
A ce moment, il n’ y a pas de limites technologiques dans la science, les limites peuvent aider à prouver certaines théories et choses dont on ne suposait pas qu 'ils existaient. Le grand publique s’interesse seulement aux developpements scientifiques qui sont importants pour les machines que tout le monde a. Il pense qu’il est irrelevant qu’il y a encore beaucoup de phénomènes qui ne sont encore toujours pas expliqués. L’homme fait de la recherche scientifique parce qu’il est curieux de nature et parce qu’il aime déplacer ses limites fysiques. C'est impossible pour un seul individu de connaître la science totalement, mais les moyens de communication modernes font la science de plus en plus accesible. of zoiets http://forum.scholieren.com/biggrin.gif [Dit bericht is aangepast door OnlineMedusa (29-10-2001).] |
bedankt
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:21. |