![]() |
[mp3's] Beats
Hallo,
Hier een paar beats van me. Neem de tijd en bekritiseer ze maar. Groetjes, Je mudje ps: Geen onzin muziek dit keer. '1. Duistere' beat 2. Jungle beat 3. Te zacht maar wel leuk, toch? 4. Nog niet helemaal af 5. Ik noem hem Ankie 6. Zes 7. Gaaf lied vette biet 8. Kut nummer 9. Een beetje vreemd, maar wel lekker 10. Tja 11. Blij 12. Dansen maar!!! 13. Complete 1 14. Complete 2: Fight for my Right 15. Complete 3: The Voice 16. Complete 4: Doomed 17. Complete 5: Bye Bye En als klap op de vuurpijl... EEN OUDE VIDEOCLIP UIT HET TWIZTID DJ'S ARCHIEF!!!! Twiztid DJ's - The Revealing of Mongolism.mpg |
ik heb er een paar willekeurig geluisterd maar het blijven n paar variaties op een 16den feel, of simpele beats met doorgaande 8sten noten. Ben niet echt impressed matey.l
|
De beats zijn niet boeiend genoeg, en het filmpje laat inderdaad mongolen zien ja.
|
Heel saai... En yousendit zuigt.
|
die duistere beat laat de vloerplaten hier behoorlijk klapperen :)
|
Cultuur barbaren :nono:
Meld dan op z'n minst welke beat het gaafste is, dan kan ik daar mijn aandacht meer op vestigen etc. |
Citaat:
|
Citaat:
|
herejezus.nl that is, gratis webhosting. 512mb met een fup.
ik geloof dat dit de eerste keer is dat ik je daadwerkelijk heb geholpen in een topic. hoezee! |
Citaat:
|
kom op het blijft maar een week online, grijp jullie kans ;)
de videoclip is een aanrader (y) |
Citaat:
|
|
saai inderdaad
een eenvoudige tip die ik bij jouw beats uit zou proberen: zet ze eens een heel stuk sneller, dan zouden ze al heel wat minder saai zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
probeer wat met liniare ritmes. zoek maar op hoe dat moet.
|
echt te veel links
misschien maar even een selectie maken van de 3 beste ofz jongens |
Eh, ik neem aan dat je met beats de drumbeats bedoelt. En sorry, maar die zijn echt niet veel soeps. Zoals Carn al zegt, je blijft puur in 8ste/16de, en dat maakt het nogal saai. Probeer eens wat triolen erdoorheen te gooien, dat maakt het al een stuk minder eentonig. En heb je überhaubt weleens gehoord van een fill?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Offtopic:
Citaat:
klinkt wel goed(y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:00. |