![]() |
Wat is jullie favo drankje?????
nou?????? De meine zijn: wodka, rum, passoa, bacardi breezer, pisang ambon, safari enz. Reageer fff! xxxjes Sexywoman.
|
eh, koffie!!, bier(Veel verschillende soorten), Baco, Coma, Smirnoff ice etc.
|
jajaa dropshot,BaCo,breezers,diablo eh
|
Cola 7up Sinas Extran AA drink Bier
|
hoegaarden, redbull, drambuie :confused:
|
water
|
dat was ik .. beestje is mijn zus
|
blue curacao blue curacao en nog eens blue curacao!!!!!!!!!!!!!!!!
|
Citaat:
|
cola, hertog jan, dubbelfris/cooler, cassis.
|
water
|
thee
|
puschkin,dus vodka
|
thee is blowersdrank (y)
|
Vodka with Ice, the smoothest drink on earth!
Alleen smirnoff is wat flauwtjes. Verder mag ik ook graag Belgisch bier, als tussendoortje dan. Greetzz Enneeh geniet, en zuip met mate.. ;) |
ow btw,
likeur vind ik puur niet te zuipen, VEEEEL te zoet... |
goldstrike... blue curacao...desperados...khalua...
lessini...fanta...(zoethout)thee... |
Liefmans Kriek, Goldstrike, Breezer lime, cola, Flugel...
|
cola ,bier ,red bull , tequilla ,smirnoff ice ,
|
bier
karnemelk cola |
Bier, Sambucca.
Ik heb een hekel aan zoete drankjes, de grootste hekel aan Piña Colada. Bah. |
GOLDSTRIKE!!!!!!!!!!! (y)
|
bier
|
BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER BIER
de echte liefhebber :D:D:D:D:D |
Vodka natuurlijk!! Vooral als ie IJS koud is.
En voor de rest ben ik een echt bier lief hebber :p. Lekkere bieren vind ik Chimay blauw, Chimay wit, Rochefort 8 en 10, Duvel, Westmalle tripel en Hertog Jan grand prestige. En ik ben de laatste tijd nog driftig op zoek naar Westvleteren, maar is niet te vind hier in de winkels, gelukkig heeft een nieuwe kroeg hem hier op de kaart staan, maar helaas niet altijd:(. Een wit biertje kan er op z'n tijd ook wel in (af en toe maar). |
oh ja wiekse witte glijdt er zo in bij mij ... JUMMIE!!!
|
Hertog Jan, ananassap (vraag me ook niet waarom, maar het is gewoon teringlekker) , thee en water
|
Voor de dorst: Sinaasappelsapje, Witbiertje (maar geen Wieckse: Hoegaerden is het juiste spul :)) Colaatje (in random order)
Voor het lekkere: Gulden Draak, Leffe Dubbel, Guinness (ook in willekeurige volorde) |
Citaat:
Maargoed. In Leffe zitten houdbaarheids middelen. En dat hoort niet in bier te zitten. En al het gist is er uit gefilterd. Bij de weg, het aller lekkerste biertje dat ik ooit op heb was een Westmalle dubbel, van zo'n 9 tot 10 jaar oud!!! Echt HEERLIJK!!! Mijn advies voor de bier liefhebber: Koop verschillende bieren die met gist op de fles gebotteld worden, en bewaar die enkele jaren!! Dan kun je pas eens wat mee maken. Ik heb zelf een kruikje Hertog jan dubbel al een jaar in de kast stan, en er staan ook nog enkele flesjes Chimay blauw tussen en een chimay tripel. Ik kijk er nu al naar uit om ze open te trekken :p !!!!!!! |
Baileys :)
|
Eenzaam aan top: Thee en Bier (HHH)
btw: HHH = Heerlijk Helder Heineken |
Citaat:
|
Citaat:
|
bier (de koninck!!!!)
goldstrike en main666megamix goldstrike/sambuca/johnnywalker/7-up **bierviltje op glas, mep op bar, bruisend goedje anar binnenslaan** |
Citaat:
geen dubbel of quadribbel neem triple, blond of pils!! tips: barbàr koninck koninck antoon witkap stimulo korenwolf piraat |
Citaat:
trouwens, sambuca en goldstrike, dat is pas zoet |
Citaat:
ja ... dat klopt en natuurlijk uhm ridderpils!! maar voor de rest neee de maastrichtenaren moeten niet trots zijn op zichzelf en wat ze hebben gedaan... |
Ik ga voor (1) bier => Heineken of Grolsch
(2) Golden strike (3) Amaretto last but not least (4) FLUGEL |
Kopstoot Grolsch, grolsch, hoegaarden, brand, Hertog Jan, wodka, whisky (glen fiddich, johny walker of evt. Four Roses (whiskey) en cointreau (als theemuts zijnde)
|
1) Cola
2) Sprite 3) Fanta 4) Chocomelk :) |
Die van mij zijn
-apfelkorn -pina colada -bier -flugel -en blue curacao :D |
Citaat:
Het lekkerste drankje blijft denk ik bier voor 's avonds en vers geperste grapefruitsap voor 's ochtends. |
's ochtends koffie,'s avonds bier! :)
|
water, safari, passoa en flugel
|
rivella ;)
|
Pasoa jus,en bess jus soms.
|
rooie vodka redbul... :D
bier... :D koffie... :D water :rolleyes: xm |
zie sig. :)
|