![]() |
afscheid vakantiewerk
Hej,
morgen is mijn laatste dag op mijn vakantiewerk (in een dierenwinkel) Nu wou ik iets meenemen of doen als afscheid. Maar wat is gepast? (er is daar een ontspannen sfeer, niet echt 'zakelijk') Ik dacht aan cake, koekjes, ... Maar jah koekjes had ik al mee op mijn verjaardag vorige week. Dan is dat weer hetzelfde. (alcohol mag niet, en bovendien ik zelf drink geen alcohol ) Iemand een suggestie? xx |
slagroomtaart ?
|
Cake is ook een heel goed idee, maar zelf had ik vorig jaar op mijn laatste werkdag een taart mee. Misschien vind je dat wat?
|
Pff, ik heb nog nooit getrakteerd tijdens mijn laatste (vakantiewerk)werkdag :o
|
Ik heb dat nog nooit gedaan. Maar iets lekkers (voor bij de koffie) is altijd wel goed.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Na vakantiewerk is het altijd leuk om te trakteren als afscheid. Ik heb daar binnenkort mee te maken, afscheid nemen van je stage/vakantiewerk. Ik trakteer altijd een stuk vlaai. Kost niet zoveel en is super lekker. Als het niet te veel mensen zijn kan je ook doosjes van die Merci chocolaatjes meenemen.
Roos |
Wij trakteren vaak op negerzoenen, misschien is soesjes nog een idee?
|
Ik werk in de verpleging als bijbaantje en er zijn vaak patienten die iets lekkers achterlaten, als bedankje.
Wat bij ons altijd in de smaak valt, zijn grote potten met zuurtjes, bijvoorbeeld Old Dutch van de Hema, dat zijn allemaal lekkere ouderwetse snoepjes. Daar doe je heel lang mee en het is lekker om af&toe zo'n snoepje te pakken. Maar als je echt iets wilt voor bij de koffie zou ik iets van negerzoenen of chocolade meenemen. Ijsjes is ook leuk met het warme weer. |
Boeiend. Vakantiewerk is maar vakantiewerk. Als je er nu een jaar fulltime hebt rondgelopen, OK. Maar dit vind ik overdreven. Wil je per se iets doen kies dan iets wat de meeste mensen wel lusten, een neutrale cake of vlaai ofzo.
|
Ja, zoals hiervoor al is gemeld zou ik je er niet al te druk over maken want het gaat "maar" over een vakantiebaan. Als je niks zou doen is het nog niet ongepast ofzo. Maar wel netjes hoor dat je wat wilt doen. En je laat wel een goede indruk achter als je wat doet denk ik.
|
Waarom zou je een goede indruk willen achterlaten?
|
Ik zou een cake halen en die daar neerleggen, dat lijkt me meer dan genoeg :) Een pot snoepjes is ook wel leuk :)
|
Citaat:
Hoe meer goede connecties, hoe beter. |
Nou, ik hoop toch dat ik een goede indruk achter laat met goed werk en met dat ik goed in de groep collega's lig. Daar kunnen nog geen 20 slagroomtaarten tegenop. :|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zou daar niet zoveel aandacht aan besteden. Koop gewoon een pak koekjes. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dan verschillen we een beetje van mening. Ik ben het met je eens dat het ook als afsluiting is van een periode, maar ook dat het een beetje een goede indruk achterlaat.
|
het is een cake geworden ! (vanille mmmm)
en ze waren er heel blij mee! en ja goede indruk, niet alleen met de cake kun je een goede indruk maken Maar toch interessant moest ik er volgend jaar trug werken ( wat wel goed kan ) |
Citaat:
|
|
hondenbrokken (Y)
|
--> e&d ;)
|
Dit is mijn 5e zomer bij hetzelfde bedrijf, de eerste twee of drie keer heb ik wel getrakteerd (luxe koeken), daarna ben ik er maar mee gestopt omdat ik toch elk jaar terugkom.
Maar luxe koeken dus, niet de gewone koekjes voor bij de koffie maar grotere, bv roomboterkoek of appelflappen ofzo. [Edit] Nu zie ik dat het allang voorbij is :bloos: [/Edit] |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:10. |