![]() |
Niet eerlijk & woorden
het is gewoon
niet eerlijk zoals het gebeurt. Mag ik ook een keer iets leuks, fijns, moois of knaps gebeuren? ze kunnen toch wel voor één dag aan mij denken. dat ik even, mij niet alleen hoef te voelen. ..... en ineens verdwenen de letters veranderden in woorden. op mijn papier gevormd kwamen zinnen onmogelijke maar doch prrachtige. gek, ik werd gek Boem! was ik dat? verlost van hartverscheurende zinnen gevormd door letters. ..... Oké, ik vind het bagger, jullie? |
In de eerste strofe is 'gebeurt' met een t ;).
|
aangepast ;) dankje
|
'maar doch prachtige'
Maar en Doch betekenen hetzelfde. Je wil waarschijnlijk zeggen: Maar toch prachtig. Als je toch Doch wil gebruiken moet je Maar dus skippen: Doch prachtige. 't heeft niet zoveel bijzonders, nee, vooral die bovenste is eigenlijk gewoon een stukje tekst opgeschreven na een ruzie (lijkt het). Toch wat langer over nadenken, want volgens mij heb je de vorige paar keer betere stukjes gepost. De tweede vind ik beter, die heeft wel wat, daar heb je geprobeerd wat moois van te maken. Desalniettemin benieuwd naar je volgende bijdrage hier;). |
ik wou dat het dichten weer eens lukte :D
met het eerste gedicht is meer bedoelt eenzaamheid te verwoorden zegmaar. maarja, iederen mag en zijn beeld bij hebben. |
Ach, je moet het zo zien, je bent nog maar 13, dus nog tijd zat om te oefenen (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:38. |