![]() |
kermis-voedsel
Wat eet jij als je op de kermis bent? Broodjes met een halve meter worst? Suikerspinnen? Haring? Of doe je een gezonde fruithap?
Over het algemeen eet ik niet echt veel op de kermis, maar gesuikerde pinda's en suikerspinnen zijn toch wel heel lekker |
Ik kom nooit op de kermis.
Maar laatst fietste ik erlangs met een vriendin en toen hebben we een suikerspin gekocht <3 |
Mjammiee:D Suikerspinnen, popcorn, lolly's, nougat, wijn- en dropballen en ijsjes:D Aaaahh ik hou van de kermis! <3
|
Ik ben zelden op de kermis en als ik er dan toch ben dan eet ik niks. Het is duur en vaak alleen maar zoete zooi.
|
Oliebol of suikerspin<3
|
Ik kom er tegenwoordig niet meer, maar ik haalde altijd wat zuurstokken (y)
|
ik kom er nooit of zelden
maar een suikerspin is toch wel een must, als ik er dan ben |
Ik ga niet meer naar kermissen, maar vroeger kreeg ik altijd een kaneelstok :)
|
ik ben er eigenlijk nooit... als ik er ben koop ik meestal niks, laatste keer had ik een kleine slushpuppie :o
|
Suikerspim jammieeee<3
|
Ik kom er niet vaak, maar vroeger aten we er altijd een oliebol, wafel of poffertjes, een suikerspin en mochten we (= mijn zus en ik) een zuurstok uitkiezen om mee naar huis te nemen. (Ik koos vrijwel altijd een kaneel-stok (y) mijn zus een wijnbal, ook erg lekker :) ).
|
Een suikerspin of een kaneelstok <3
|
op de kermis geef ik nooit geld uit.
|
Oliebollen, en later in de nacht zijn we nog naar de chinees gegaan :o
|
Kersenstokken, of oliebollen.
k Lust geen suikerspinnen, geen popcorn, eigenlijk niet veel van de kermis.. |
Ik ga heel zelden naar de kermis. Als ik er ben, eet ik niets want al dat kermis-eten is zoet en plakkerig.
|
|
suikerspim <3
|
Citaat:
|
kermis=pauper
slotje (y) |
Haring vindt je niet op de kermis.
In ieder geval niet op de Almeerse kermis. Wat missen we toch veel dingen in Almere. :( Geef mij maar een suikerspin, al dat andere snoep is veel te duur. |
Citaat:
|
Mja... op de kermis zelf eet ik eigenlijk nooit iets.
|
ijsje
oliebollen suikerspin ;) |
Poffertjes
|
Niets. Daar verkoopt met alleen maar ongezonde rotzooi voor teveel geld.
|
Alleen maar suikerspinnen en zuurstokken...de rest is ranzig en super duur.. :rolleyes:
|
vroeger suikerspinnen..of popcorn..
heb ook een x zo'n "soes met slagroom".. wat inhield, een heeel klein laagje deeg onder, dan heeeeeeeeel veel (vieze) slagroom, en toen nog een kapje (laagje deeg) er bovenop.. Zo vies, heb em geloof ik weggegooid. Ach, het ligt er maar net aan of ik er wat eet, en zo ja..wat ik dan eet. |
Vroeger (toen er nog Ijsselmeerpaling was) een broodje paling, oliebollen, suikerspin en kaneelstok.
Nu moet ik een kaneelstok hebben (en toevallig dit jaar ook een oliebol) |
Als ik op de kermis ben, loop ik altijd wel even langs de gebakkraam of snoepkraam om daar iets te kopen.
|
oliebollen! en flink wat ook :bloos:
|
spacecake, over van de nacht ervoor
wachten tot hij inslaat en dan in zo'n huis waar alles beweegt moet je zeker eens proberen (y) verder houd ik niet van dat zoete dure kermisspul |
Citaat:
|
Citaat:
|
hou niet zo van de kermis, maar als ik er dan toch eens ben dan neem ik zon dropbal ding :D
|
hou niet van de kermis, maar ik ga toch wel altijd ff langs om oliebollen te halen. en suikerpinda's voor mn pa.
|
Meestal eet ik nog een hamburger of ren ik even om een broodje kaas & ham.
Oliebollen en suikerspin vind ik niet te vreten, die kersen op een stokje eet ik af en toe wel. |
Ik eet nooit op de kermis:p
Toevallig kreeg ik laatst een suikerspin van een meisje maar verder nooit wat gegeten op de kermis. |
Oliebollen (Y)
Maar ik kom nooit op de kermis, dus maak ik altijd zelf oliebollen :) |
Citaat:
|
Suikerspin!
|
Heel soms een oliebol, maar meestal niks.
|
Bijna altijd koop ik zo'n enorme lolly met alle kleurtjes van de regenboog, of een kaneelstok/suikerspin.
|
Mijn broertje en ik mochten altijd een suikerspin, maar dan op de terugweg want anders hadden we op de kermis de hele tijd van die plakkerige handjes :)
|
Ik kom er zelden tot nooit...als ik er vroeger was at ik wel eens een suikerspin of een zuurstok (maar ik mag nu helaas geen suiker meer (n)), als ik er nu wel eens ben neem ik wel eens een patatje, maar dat ligt ook erg aan de tijd dan we er zijn.
|
Suikerspinnen! Kaneelstokken! En churros, maar die hebben ze maar weinig. (n)
|
Ik háát kermissen!
Maar misschien is een suikerspin op z'n tijd toch wel heeel erg lekker! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:53. |