![]() |
verlegen boy
Hoihoi!
K vraag me ff, stel je bent verliefd, en die jongen heeft tegen jou gezegd datie je ook wel leuk vind:D Ben je in zijn buurt, doetie gwoon nix behalve btje naar je lachen, en zo af en toe een geintje, voor de rest zittie wel lol te maken met z'n friends, en jij hebt echt zowiets van okeej, en jij vind mij leuk? Iemand ervaring hiermeej? As jullie t een stom topic vinden gwoon zeggen hoor!;) btw op msn en met smsen doettie wel superlief, en vooral heel klef :D |
hij, jij en alcohol (y)
|
Ga samen eens iets doen, zonder zijn vrienden, met z'n tweetjes. Lekker rustig, dan wordt hij vanzelf wel opener. Beetje pushen misschien :) (Alcohol vind ik onzin.)
|
hey jaah dat leek mij ook al goed idee, we gaan dinsdag samen iets doen, dus das vet oke;) Hoop dat het dan wat beter gaat allemaal.
|
Citaat:
Je kunt niet ontkennen dat het werkt :o |
Citaat:
|
Citaat:
hopelijk wordt het een geslaagde date;). |
Idd wat Andijvie zegt en niet wat metroidminded zegt en wat je zefl al gedaan hebt :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hij weet gewoon geen houding aan te geven tegenover jou, als zijn vrienden erbij zijn. Dus het beste is dat je gewoon alleen met hem een keer afspreekt.
|
Hey allemaal!!
Leuk dat jullie gereageerd hebben! Maar dat lijkt me idd ook wel het beste, hoop gewoon dat t dinsdag leuk gaat worden, en wsl word het daarna ook wel beter onder vrienden :) |
vast wel, succes
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:37. |