![]() |
Google earth
Ik had pas dit programmaatje google earth gedownload. Dit is een programma waarmee je overal ter wereld kan inzoomen via satelietfoto's.
Hebben jullie nog coordinaten van leuke plekken. Als je nog wat coordinaten heb pleur ze hier maar neer. |
Ja, gaaf dingetje he? :cool:
Ik heb geen speciale dingen opgezocht. Maar bijv. New York is een stuk gedetailleerder dan amsterdam of zo. Dat was wel cool om te zien. :) |
mjah wel een leuk programmaatje. Op het fok!forum in general chat is een topic te vinden waar een heleboel instaat. :p
|
|
In Irak bij Kirkuk (ten noorden van Bagdad) kun je in zo'n hoog detail gebied een militair vliegveld zien met vliegtuigen (als je goed kijkt zelfs een vliegend vliegtuig) en bunkers enzo, en als je goed zoekt volgens mij ook luchtafweergeschut in een bos. Aan de andere kant van Kirkuk is denk ik een flinke oliebrand aan de gang.
En ik denk dat ik area 51 gevonden heb (in laag detail gebied) maar daar snap ik echt niks van wat alles is. Coordinaten had ik binnen 1 minuut gegoogled. Mooi allemaal :) |
Ja, dat is leuk. Ik kan mijn huis zien.
Maar een paar jaar geleden kon dat ook al vai het Terra Server-project. (y) |
Ik heb deze ook gedownload. Is die uitgebreider dan maps.google.com?
|
Area 51
|
Wanneer komt Google Universe? :p
|
Citaat:
|
Ik vind het aantal High Detail areas een beetje tegenvallen.
|
Erg leuk programma, alleen jammer dat Nederland vrijwel geheel lage kwaliteit satellietfoto is. Ik kan net de wijk waarin in woon onderscheiden.
|
Is inderdaad leuk om mee te spelen. (y)
|
Leiden is wel lekker duidelijk, Utrecht niet :(
|
Citaat:
|
Ik kan in High-detail m'n huis zien, ik kan zelfs de witte galerijdingetjes onderscheiden. :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:47. |