![]() |
wat voor vakantie past het beste bij jouw lifestyle?
:confused:
|
standvakantie(y)
|
ik lees graag :)
|
lowlands heeft ook wel bepaalde raakvlakken met het begrip vakantie
dat dan maar maar net het tegenovergestelde: complete stilte, trek ik ook wel een weekje |
wandelvakantie
|
dingen op het laatste moment beslissen enzo
|
Een strandvakantie vind ik superrelaxt, maar ik wil ook best op wereldreis hoor ;)
|
Thuis blijven. Maar ik overweeg ook 'dagjes uit' te kiezen vanwege de sfeervolle smiley erachter :)
|
strand vakantie, met lekker luxe hotel. en leuk uitgaan,
en liefst buiten europa |
een werkvakantie, oftewel heel de vakantie lang centen verdienen (y)
|
Eh doe vakantie, maar eigenlijk ook een luiervakantie en een uitgaan-uitslaap en tripjes en de-toerist-uithang- vakantie. :confused:
|
Dit jaar en vorig jaar alleen gezeilt. Dus zeilvakanties.
|
Doe-vakantie of een ik-luier-de-gehele-dag-aan-zwembad-of-strand-vakantie. Beide erg relaxt!
|
uh backpacken..maar dan niet 3 maanden maar ik bedoel gewoon met je backpacktas naar verschillende steden (stedentripjes ja) gaan en in hotels of hostels vet goedkoop slapen en dan weer verder trekken naar van alles.
een ibiza vakantie vind ik ook leuk trouwens :o lekker fout feesten en zuipen en stom doen en hippiemarktjes af, en naar t strand. ik ben een MIX-MENS :) |
Ik vond backpacken/liften erg leuk..
|
luxe vakantie
|
Citaat:
|
Citaat:
|
oh ja, ik zou dus op een wilde ROADTRIP gaan naar Duitsland en Polen maar dat ging niet zo door maar ik wilde het toch even melden LEUK HE :) :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
He leuk, ik ga naar het pittoreske Noordlaren. :) (y)
|
Wereldreis.
|
we gaan met 2 auto's naar "het zuiden" en dat is wel een ideale vakantie voor mij (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
combinatie van:
standvakantie dagjes uit stedentrip ofzo. |
Citaat:
|
Strandvakantie met stedentrips :cool: of lekker zeilen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
@EZblade als jij dat wil :D |
(y)
|
Stedentrips of ibiza
|
Ooit een keer backpacken lijkt me ook wel gaaf maar ik wil geen rugzak op m'n rug en niet kamperen :mad:
|
dan houdt het al snel op
|
Heb voor Backpacken gekozen maar je poll is kut moeten meerdere keuzes gemaakt kunnen worden.
Zolang het maar een actieve vakantie is vind ik het wel ok. |
kamperen doe ik nooit meer, behalve op festivals :nono:
trauma |
ik ben een stedentrip iemand
ik wil nog altijd naar venetie, berlijn, rome, en boedapest. en verder vind ik kamperen ook wel leuk (op festivals), en strandvakanties deed ik vroeger altijd. |
ik hou van strandvakanties.
ik wil geen dingen moeten op mn vakantie. dus lees, slaap, zon&winkel ik alleen maar. vroeger ging ik altijd kamperen en dat vind ik nog steeds leuk. vorig jaar was ik naar ibiza&dat was erg gaaf. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:37. |