![]() |
Waar ga jij studeren? Wat ga je studeren?
Drie vragen aan aankomende eerste jaar HBO en WO studenten?
Waar ga jij studeren? Ik ga studeren aan Chr. Hogeschool Windesheim in Zwolle Wat ga jij studeren? Ik ga de hbo opleiding Logistiek en Technische Vervoerskunde doen. Ga je op kamers of heen en weer reizen? Ik wil graag op kamers, maar vindt er maar es eentjuh! Dus dat wordt reizen, +/-2uur heen :eek: en +/- 2uur terug :eek: ! Waar begin ik aan? Studeerde je al? Waar doe je dat? Wat studeer je? en Woon je op kamers? |
Waar ga jij studeren?
De Universiteit Utrecht... in Utrecht natuurlijk. :P Wat ga jij studeren? Geschiedenis. :) Ga je op kamers of heen en weer reizen? Ik wil op kamers, want ik woon zo'n 1,5 uur tot 2 uur van Utrecht vandaan. :s |
Citaat:
Ontopic, ik ga naar het 3e jaar Geneeskunde in Rotterdam en woon al op kamers. |
Citaat:
Ik studeer SPH aan Windesheim, Zwolle. En ik heb sinds 3 weken aan kamer, op de Campus, bij de school. Ik heb hiervoor wel 1,5 jaar ingeschreven gestaan bij de woningstichting. |
Waar ga jij studeren?
Aan de koninklijke acedemie van beeldende kunsten :cool: te Den Haag Wat ga jij studeren? Grafische en typografische vormgeving Voltijd Ga je op kamers of heen en weer reizen? Ik ben op zoek naar een leuke kamer |
Citaat:
|
Ik ga psychologie studeren in Nijmegen en ik heb een kamer :)
|
Waar ga je studeren?
Aan de Hogeschool Rotterdam, in Rotterdam dus :) Wat ga je studeren? Biologie en medisch laboratoriumonderzoek Ga je op kamers of heen en weer reizen? Ik wil erg graag weer op kamers en ben ook op zoek maar of het nog gaat lukken om een kamer te vinden betwijfel ik dus dan wordt het heen en weer reizen. Anderhalf uur heen, anderhalf uur terug per dag :s Studeerde je al? Waar doe je dat? Wat studeer je? en Woon je op kamers? Ik studeerde afgelopen jaar biomedische wetenschappen aan de KUL in Leuven. Toen woonde ik op kamers en dat is me heel goed bevallen dat ik nu ook graag weer op kamers wil. :) |
Citaat:
Via via gaat het vaak ook vrij makkelijk. Dat is wel de eerste tijd dan wat reizen, maar over het algeem zal het niet extreem lang duren om een kamer te krijgen. Als je bij een studentenvereniging gaat wordt het allemaal vaak nog wat makkelijker. Citaat:
|
Vergeet je niet aan te melden voor kamergarantie bij stadswonen. Mijn huisgenote (die vroeger een studiegenote was) had twee kamers vrij en had een lijst gekregen met namen die bovenaan 'de lijst' stonden. Maar ze mocht ook iemand aanmelden die ze kende, onder de voorwaarde dat diegene lid was van stadswonen en eerstejaars met kamergarantie was. Zo ben ik en mijn huisgenoot binnengekomen. Eitje dus:)
Overigens ben ik nu (bijna)-tweedejaars Internationale Bedrijfswetenschappen en woon op kamers. |
[QUOTE]justhanna schreef op 30-07-2005 @ 12:14 :
[B]Als je een kamer in Zwolle wil mag je je minstens wel 2 jaar van het voren inschrijven bij de woninstichting. Waar woonde jy dan voordat je op kamers ging?? Ik woon meer als twee uur reizen van Zwolle. |
Waar ga jij studeren?
Internationale hogeschool NHTV in Breda Wat ga jij studeren? Hbo International Leisure Management Ga je op kamers of heen en weer reizen? Ik ga op kamers, maar ik heb nog geen kamer gevonden helaas. |
waar ga jij studeren
Hogeschool Rotterdam :) Wat ga je studeren HBO SPH Ga je op kamers of heen en weer reizen? Helaas heen en weer reizen maja is goed te doen :) ong. 45 min heen en 45 min terug. |
Waar ga jij studeren?
Radboud Universiteit Nijmegen Wat ga jij studeren? Taalwetenschap Ga je op kamers of heen en weer reizen? Heen en weer reizen, proberen. Ik woon nu in Maastricht, en ik woon zo vreselijk fijn (ik woon samen met m'n vriend). Ik heb me ingeschreven voor een kamer in Nijmegen; mocht het heen en weer reizen écht te moeilijk zijn, dan ga ik een kamertje huren in Nijmegen voor een paar nachten per week. (Ik ken wel mensen die dat doen; van Maastricht naar Nijmegen elke dag, mensen die er studeren en mensen die er werken. Die hebben er allemaal geen problemen mee, dus ik moet 't ook vast wel kunnen :) ) |
Waar ga jij studeren?
Leeuwarden, Nhl. Wat ga jij studeren? Leraar maatschappijleer Kamers of reizen? Ik woon op kamers in Groningen, ( studeerde hier ook), en ga vanaf daar reizen naar leeuwarden, een uurtje, is prima te doen. |
Citaat:
|
Waarom zeuren zoveel mensen over 2 uur reizen? :o Ik deed t dit jaar ook en dat met een rooster die niemand anders hier zal hebben waarschijnlijk. Ik krijg zelf ook vaak de vraag of ik dit jaar op kamers ga (1,5 uur reizen heen en 1,5 uur terug) en ik word die vraag wel een beetje beu want ik zou niet weten waarom :o
Maar goed: Waar ga jij studeren? Saxion Hogeschool Deventer Wat ga jij studeren? Propedeuse Toegepaste Psychologie Ga je op kamers of heen en weer reizen? Ik ga heen en weer. Deventer trekt me niet. Ik hoop t jaar daarop naar Amsterdam te gaan en dan zou ik wel op kamers willen (dus niet om het reizen, maar om de stad dus) maar ik vind het veel te duur. :nono: |
@MightyMarcel. Ga geen MER doen! :p
Waar ga jij studeren? Na een vierjarige HEAO-MER opleiding aan de Hogeschool Avans te Breda te hebben gevolgd ga ik Nederlands Recht studeren aan de Radboud Universiteit te Nijmegen. Wat ga jij studeren? Nederlands Recht middels een zogenaamd vrijstellingenprogramma. Ga je op kamers of heen en weer reizen? Ik ga sowieso nog niet op kamers omdat ik eerst wil kijken hoe de studie me bevalt. Verder sluit ik niet uit dat ik later wel op kamers zal gaan, maar dat zal de tijd uitwijzen. |
Waar ga jij studeren? Den Haag, Koninklijke Academie van Beeldende Kunsten. Wat ga jij studeren? Fotografie. Ga je op kamers of heen en weer reizen? Morgen verhuizen, op kamers dus. In feite krijg ik een hele verdieping in een oud herenhuis, die ik met niemand hoef te delen. Studeerde je al? Waar doe je dat? Wat studeer je? en Woon je op kamers? Ja. Ben deze zomer afgestudeerd voor Engineering, Design & Innovation aan de Hogeschool van Amsterdam. En ja, ik woon al op kamers. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Waar ga jij studeren?
Ik ga naar de HS Zuyd in Sittard. Wat ga jij studeren? Ik ga HEAO Accountancy/Bedrijfseconomie doen. Ga je op kamers of heen en weer reizen? Ik heb een eigen huisje in Heerlen en ben eigenlijk niet van plan om dat op te geven dus nee. BTW: Mijn ouders zouden razend worden van dit topic, volgens hen ga ik namelijk naar school; er is maar een plek waar je studeert en dat is op de universiteit :o |
Citaat:
|
Waar ga jij studeren?
Koninklijke academie voor Beeldende Kunsten in Den Haag Wat ga jij studeren? Beeldende Kunst Ga je op kamers of heen en weer reizen? Ik ga heen en weer reizen. Ik woon in Rotterdam samen, in een fijn huis. Studeerde je al? Waar doe je dat? Wat studeer je? en Woon je op kamers? Ik studeerde het afgelopen jaar aan de Willem de Kooning Academie in Rotterdam, richting Docent Beeldende Kunst & Vormgeving. Ik begin in Den Haag weer in het eerste jaar. |
Citaat:
|
Waar ga jij studeren?
Hogeschool van Arnhem en Nijmegen (in Nijmegen) Wat ga jij studeren? Lerarenopleiding Nederlands 2e graads Ga je op kamers of heen en weer reizen? Ik wil ( :mad: ) een kamer en ga tot dat ik die heb heen en weer reizen. 1,5 uur heen en 1,5 terug, dat is wel te doen, maar liever een kamer uiteraard. |
Waar ga je studeren?
Aan de NHTV Internationale Hogeschool in Breda Wat ga je studeren? Verkeerskunde Ga je op kamers of heen en weer reizen? Ik wil in 2006 op kamers en tot die tijd blijf ik heen en weer reizen. |
ik heb nog net niet het woord plebs horen vallen
Volgens mij heet wat ik maandelijks op mijn rekening gestort krijg studie financiering: ik studeer dus |
Citaat:
Maar als mbo'ers zeggen dat ze studeren vind ik dat ook best grappig hoor. |
Citaat:
|
Ik ga naar mijn 2e jaar :)
En ik doe Social Work in Breda &. nee ik woon niet op kamers. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Waar ga jij studeren? In Leiden aan de Universiteit Wat ga jij studeren? Geneeskunde Ga je op kamers of heen en weer reizen? Op kamers Studeerde je al? Waar doe je dat? Wat studeer je? en Woon je op kamers? Nee ik kom van het VWO. Ik heb sinds donderdag een kamer :D Daar trek ik binnenkort in. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Waar ga jij studeren?
Ik ga (volgend jaar, dit jaar 6 VWO) aan de Hogeschool van Utrecht studeren Wat ga jij studeren? Nederlandse Gebarentaal (zoals het er nu voor staat) Ga je op kamers of heen en weer reizen? Ben ik nog niet helemaal uit, het liefst niet, maar dan moet ik dagelijks een uur op en neer. |
Waar ga jij studeren?
RSM Erasmus Rotterdam Wat ga jij studeren? International Business Administration Ga je op kamers of heen en weer reizen? In eerste instantie reizen, zo'n 90min heen en 90min terug. |
Studeerde je al?
Ja Waar doe je dat? Universiteit Leiden Wat studeer je? Pedagogische Wetenschappen. 2e jaar. en Woon je op kamers? nee |
Studeerde je al? Ja
Waar doe je dat? VU in Amsterdam Wat studeer je? Geschiedenis, ga naar het tweede jaar. en Woon je op kamers? A.s. dinsdag ga ik tekenen voor een kamer. (y) |
Citaat:
|
Waar ga jij studeren? In leeuwarden, op de NHL Wat ga jij studeren? pedagogiek Ga je op kamers of heen en weer reizen? Ik hoop op kamers of in een appartementje met mn broer...maar het zit nog niet erg mee :(. Ik heb geen zin in elke dag anderhalf uur heen en terug en als ik een aansluiting mis (wat er dik in zit...) nog langer :( |
Citaat:
Hoe kom je dan aan die kamergarantie? Dat zag ik nergens. |
Citaat:
Studeerde je al? Ja Waar doe je dat? Zwolle dus Wat studeer je? Journalistiek Woon je op kamers? Ja |
Citaat:
Maar ze zitten al over die 250 volgens de tussenstand op de site. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ga komend jaar Oost-Europese studies doen aan de UvA. Ik studeerde al eerder Communicatie aan hogeschool INHolland Rotterdam en Media & Cultuur aan de UvA (dit doe ik nog steeds). Ik woon op kamers.
|
Waar ga jij studeren? Utrecht Wat ga jij studeren? Geschiedenis Ga je op kamers of heen en weer reizen? Ik woon 10 min van het centrum, dus voorlopig nog niet. |
Waar ga jij studeren? Hogeschool Fontys te Eindhoven Wat ga jij studeren? HBO Propedeuse Toegepaste Psychologie Ga je op kamers of heen en weer reizen? Heen en weer reizen, ongeveer 1 uur heen en 1 uur terug, is wel te doen..:) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:29. |