![]() |
bloed in sperma ?
hayhay
ik weet niet of dit hier hoort maar denk et wel. nou kijk gister hebbe ik en me vriend het dan gedaan maar toen we het de ereste x deden was het sperma gewoon wit maar toen we het de 2e x deden was het sperma een beetje lichtrood achtig ... weet iemand misschien hoe dat komt ? want we vonden het maar raar... duzz wete iemand wat dat geweest kan zijn ?? xx girly:) |
Ik denk dat zijn zwellichamen geknapt zijn en dat het bloed er vanbinnen uit kwam. Jullie hebben duidelijk te hard geneukt, of je hebt te hard gezuigt. :)
Een eenmalige waarschuwing, want je vriendje zou hem waarschijnlijk nooit meer hard krijgen, omdat zijn zwellichamen zijn geknapt. Grapje... Heb geen idee wat het zou kunnen zijn... Mark :cool: |
weet echt niemand het ?? :(
|
Citaat:
Als er bloed in het sperma zit wordt dat meestal veroorzaakt doordat er, vanwege spatadertjes rond de zaadbuis, een onschuldig bloedvaatje springt. Dit kan wel eens gebeuren bij het masturberen en kan verder geen kwaad, maar om er zeker van te zijn dat alles in orde is kan je vriend het beste contact met zijn huisarts opnemen. |
Citaat:
en of ie naar de huisarts zou willen wete ik niet ... als er weer bloed bij zit dan wil ik in ieder geval dat hij erheen gaat . |
Ik weet niet hoor, maar als het vaker die kleur heeft, zou ik even de huisarts bellen...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:56. |