![]() |
mp3 speler
Hey, 'k ben op zoek naar een leuke mp3 cd speler maar ik kan er echt niet uit komen welke ik nou moet kiezen, want die Slim X bijv is wel heeel mooi maar ook wel heel duur vind ik dus kunnen jullie mij een beetje helpen.. ..plz? het liefst geef ik dus nie meer dan 200€ uit maar ik wel dan wel mijn muziek in mapjes kunnen zetten enzo..
Alvast heel erg bedankt! |
is er iemand die toevallig ervaring heeft met de RioVolt SP100?
|
de Riovolt SP100 is alweer verouderd, de nieuwe modellen van IRiver (dus ook Riovolt) zijn de SP90, de SP250 en de Slim X; IMP350... de SP90 is een instapmodel (zelfde klasse als Riovolt SP100) en de SP250 is al een wat luxere speler... ik heb genoeg van het geklungel met CD's en ik ga een groot deel van het geld dat ik verdien met mijn vakantiebaan besteden aan een Creative Jukebox 3, de allervetste mp3 speler die er is... (20gb, 22 uur op 2 accu's, enorm display, firewire, optische lineout, usb.. etc)
http://www.nomadworld.com/products/Jukebox3/ http://www4.tomshardware.com/mobile/...419/index.html http://athena.tweakers.net/ext/i.dsp/1019412536.jpg prijs.. ?? zal rond de 400 euro's komen te liggen [edit]prijs fout[/edit] |
Citaat:
|
Citaat:
het ding is trouwens ook te gebruiken als portable hd.. dus je hoeft er niet alleen mp3 op te bewaren (en je kan er ook muziek als wave op zetten, voor de audiofiel) zit zelfs optische uitgang op :) |
Mooi speelgoed....lijkt me alleen bestwel eng om hem mee naar buiten te nemen. Straks laat je hem vallen of wordt hij gestolen. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
''One of the main criticisms of the first Jukebox was its size. This has now been addressed, and the makeover has produced the Jukebox 3, smaller by one-third and much lighter. But it is still too big to carry around easily, so unless you have a big jacket with deep pockets, you'll have to lug it around in a backpack. Still, this can be forgiven, since it can hold your entire music library and plug into any device with its two mini-jack analog line outs. '' |
maar is er nou nog iemand die ervaring heeft met de RioVolt SP100?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hm even tussendoor een vraagje van iemand die hier helemaal niks van begrijpt, maar wel opeens een verrekte handig apparaatje ziet hiero: Het is dus ook mogelijk om je cd's die je al hebt om te zetten in mp3, zodat je die ook af kan spelen????
En euhm: zo'n mp3 speler is dus WEL schokbestendig?? (ik = best wel beetje ziek van een discman wat dat betreft :s) Genesis |
Citaat:
Een mp3 speler is volgens mij wel schokbestendig jah. Alles gebeurt namelijk digitaal. |
Citaat:
Genesis |
Citaat:
|
Citaat:
333 uur op 128Kbps |
ik ben er wel een beetje vergeild op geraakt, maar
400 euro.. zoveel geld heb ik er niet voor over.. dan zou je eigenlijk veel beter een discman die ook mp3z ondersteunt kunnen kopen... beetje branden.. en 200 liedjes op een cdtje.. |
Citaat:
Jaa, ik denk dat ik na de vakantie mij eens zo'n dingetje op ga halen.. Kan je zo'n ding in normale elektro zaken kopen enzoow? Genesis |
okey dan ff een ander vraagje, als je 2 min anti shock hebt merk je dan nog dat hij nog wel eens overslaad?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:35. |