![]() |
vriendin vingeren
Ik heb een vraag, want laatst gebeurde er iets wat ik niet helemaal begreep.
Ik was mijn vriendin aan het vingeren, en we waren lekker bezig, en mijn vriendin was hevig aan het hijgen en doen, en opeens zei ze dat ik moet stoppen omdat het gewoon teveel werd... Wat was daar aan de hand? ze zei dat het geen pijn deed maar dat het gwoon teveel was, teveel prikkelingen, ze was daarna ook 10 minute lang helemaal uitgeteld. Ik weet niet wat hier aan de hand was, ik weet dat ik wel haar g-spot heb aangeraakt enzo, kan dat er iets mee te maken hebben? Kan iemand dat mij vertellen? |
mischein schaamde ze zich omdat ze dacht dat ze ging ejaculeren??
|
Welk gat had je te pakken?
|
Citaat:
|
hoeveel gaten heb je met een g-spot :rolleyes:
|
uhm, wat snap je er niet aan? ze zei toch precies wat er gebeurde? :confused:
|
zucht, ik leg t wel uit.. :P
als je daar een hele tijd leuk bezig bent en dan kan het daar beneden zo gevoelig worden dat aanrakingen niet meer lekker zijn maar gewoon vervelend. overprikkelde zenuwen zegmaar.. is voor een jongen denk ik nogal lastig voor te stellen. |
Dat zei z'n vriendin dus ook al :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Net zo als dat het meestal niet prettig is als je verder neukt, vingert of likt terwijl ze klaarkomt.. Dat is gewoon teveel... |
Citaat:
Jij zou dt beter moeten weten dan ik. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vergelijk het meestal met kietelen...
Je vind het leuk en je lacht en het doet wel goed. Maar als het te lang duurt, is het steeds moeilijker te verdragen. Het doet geen pijn of zo. Het moet gewoon stoppen. Zo kan ik het soms ervaren en ik denk dat het ook zoiets is dat je vriendin bedoelt. Greetz. |
Op een gegeven moment kan het gewoon irritant worden, overbelaste zenuwen zal ik maar zeggen, dan ben je gewoon te lang bezig dat d'r hele kut geirriteerd raakt en het niet meer lekker is op een moment. God, kon je dit niet zelf bedenken...
|
Citaat:
dan is het gewoon zó onwijs lekker, dan weet ik uit gekkigheid niet meer of ik wil dat me vriend doorgaat of dat hij stopt. dan wil ik wel dat hij doorgaat omdat het lekker is, maar ik wil ook dat hij stopt omdat ik het niet meer uit kan houden, vol kan houden, hoe je het noemen wilt. vraag het anders maar ns aan dr, vraag of dit gevoel dat ik net beschrijf, hetzelfde is als wat zij voelde op dat moment. en als het iets anders was, kan ze je dat ook wel vertellen :) maar ik weet vrijwel cker dat het dit was. succes ermee iig(y) |
Citaat:
|
Ik heb dat zelf ook heel vaak (eigenlijk altijd) dan is het een hele tijd heel lekker en opbouwend maar op een gegeven moment gaat het een soort pijn doen, het wordt teveel en die aanrakingen zijn niet meer lekker omdat het te gevoelig is.
Doordat ik dit altijd heb ben ik nog nooit echt klaargekomen. Heeft er iemand tips om te zorgen dat het niet altijd te gevoelig wordt en dat ik toch eens klaar kan komen? Wat doen mijn vriend en ik fout? |
Citaat:
Dan je clitoris stimuleren, dan weer je vagina, enz enz... ? |
Maak je geen zorgen. Dit was hoogstwaarschijnlijk geen smoesje om je van haar weg te krijgen. Dit gebeurt zovaak bij vrouwen. :) Ik heb het ook vaak als ik het niet zelf doe.
|
Dat herken ik ook wel. Gewoon tijdelijk overbelast:P
|
Citaat:
Nog meer tips? |
Beffen en vingeren tegelijkertijd, en dan echt heel subtiel en voorzichtig met heel veel spuug als het een beetje gevoelig begint te worden, dan kun je ook gaan randjefietsen.
Werkt hier gegarandeerd, altijd, ik vind nu de weg ernaartoe bijna nog lekkerder dan een orgasme zelf. Maar wij zijn dan ook heel erg goed op elkaar ingespeeld. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:21. |