![]() |
Namen
hallo allemaal,
een vriendin van mijn en ik waren gisteren aan het praten toen kregen we als onderwerp "Kinder Namen" ik weet niet een hoe ik er bij kom8-) maar ja nu is mijn vraag aan jullie wat vinden jullie mooi,leuke,grappige kinder namen??(jongen en meisjes) |
zoek eens op Lifestyle of DK, daar komen dit soort topics heel vaak langs.
|
Piet en Truus.
Nee, ik heb geen idee... toen ik met poppen speelde wist ik wel hoe ik mijn kinderen wilde noemen, maar ik ontmoette stomme mensen met die namen. Ga er wel over nadenken als het ooit zover komt:) Edit: liefde en relatie? |
Reverend 1.1 beta
|
Citaat:
|
kinderen zijn naai :mad:
|
Citaat:
|
Bert en Ernie
|
Gurbe Jan
|
ik vind dat je bij kindernamen je best mag bedenken dat iemand zijn hele leven die naam draagt.
|
Alpha, Bèta, Gold en G.E. :)
|
Steinar
Stian Brynjård Yngve |
ojaa, da hek nog nooit gehoort!!
|
Ik vond Paola en Lise voor een meisje altijd wel heel mooi. Maar nu toch iets minder sinds bepaalde personen met die naam een paar rotstreken hebben geleverd. :o
Voor een jongen vind ik Wouter of Jeroen wel leuk. |
I & II (mocht de laatste worp per ongeluk een tweeling bevatten dan ook een III)
|
Citaat:
|
Yakubari :cool:
|
Meisje: Isabella Sophia Maria.
Jongen: Christiaan Noa. |
Stian
Ragnar |
jongen: Jorne of Jorge
meisje: Aurora of Merel |
gewoon, kutje.
|
Voor jongens vind ik idd Wouter of Jeroen wel leuk, of Tom of Tim, voor een meisje.. Poeh.. moeilijk! Sterre vind ik een mooie naam maar hier in de buurt wonen van die yuppen-ouders die hun kinderen Destiny en Summer noemen, das dan weer belachelijk.
|
Citaat:
"die namen heb ik nog nooit gehoor"!! |
Sjembek
|
Smobbo
Smobje Smobbelientje Smobbolientje Smobster Smobber Smobbemopje Smob Smobbela etc... Serieus: Daar denk ik nu eigenlijk nog niet over na, maar een nichtje van me heet Jara en een andere Nori. Die vind ik beide wel mooi (maarja komen dus al voor in mijn familie dus die kies ik niet ;)) |
Citaat:
|
Huup huup huup, Barba DK-truc! :)
|
Jan, Piet en Klaas.
|
Alwééééééééééér? :(:(:(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het was: Ga, Bier en Halen :) |
Mijn God, wat een kuttopic. :(
|
Citaat:
En Grymme vikingkeerl: Ga, bier en halen zijn wel goede namen (y) |
Citaat:
Amerika spirit :| |
Citaat:
|
Kim
Lise Marlieke Eléna Leanora Sam Tim Christian Martijn |
Citaat:
|
Citaat:
|
Meisje:
Amber, Julia, Lena Jongen: Thijmen, Thijn, Lucas, Cas |
Klaas, Chris, Leon,
Tesla, Ineke, Lynn |
Marjolijn, Suzanne, Stephanie, Sandra, Dorien, Linda, Paula, Helene, Mieke, Jette, Kim, Jet, Marit, Ilona, Sanne en natuurlijk Lorijn vind ik wel leuke meisjesnamen. :cool: (y)
|
meisje: Hoer
jongetje: Klootzak |
Bassie en Adriaan
|
Citaat:
|
Jongens: Aidan en Julian
Meisjes: Vivian en Ashley Ik denk dat ik maar met een Amerikaan moet gaan trouwen :o ;) |
Citaat:
Ik heb geen idee hoe ik mijn kinderen ga noemen. Dat zie ik dan wel weer. (y) |
Citaat:
|
Rolf, Stefan, Jonathan, Ri(c)k, Matthias, Jan, Mark, Thomas, Wouter, Oek, Christophe, Jeroen en Albert Jan vind ik wel leuke namen voor een jongen. :p
|
Citaat:
:p chris of daan of robin of sam en ik vind dat meisjes ook best zo kunnen heten. Ik vind robin trouwens voor een jongen niet zo leuk. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:16. |