![]() |
Aborted komt naar nederland!
18 september, samen me outburst en fuelblooded!
zeker heen!:o |
waar?
|
Citaat:
|
mooi.
|
tering hey nederland is wel ver voor die gasten
|
Ja idd zeg, ik mag voor ze hopen dat ze met het vliegtuig komen anders zijn ze weken onderweg!
|
WAAAAA
dat komt door mij :p :D k had ze een mailtje gestuurd wanneer ze weer eens naar NL komen wehehe Maar Den Bosch... :s |
W2 is een toptent.
|
maar als je bij A'dam woont eigenlijk te ver weg.. :s
op de site is het concert btw nog niet bevestigd ik hoop echt dat ze ergens anders ook nog gaan optreden, Melkweg ofzo!! |
tja. Beter dan de Effenaar. als ik naar een concert ga in Amsterdam met het OV dan betekend dat meestal een nachtje doorhalen...
Den Bosch - Amsterdam is trouwens goed te doen, uurtje treinen en laatste gaat rond middernacht geloof ik. |
Meisjes proberen door te dringen in de death-metal elite. Ook alleen omdat die kerels, als je HEEL dronken bent op Aragorn lijken. (n)
|
Citaat:
|
Yup, maar 22,60 euro... is nogal kut zonder OV.. :|
|
Citaat:
|
Citaat:
tenzij je ze niet zelf geboekt hebt dan |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Pff, ik heb ze al gezien dit jaar :cool:
|
Citaat:
Ik ook , troep. |
Den Bosch :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
outburst en fuelblooded staan samen met textures in de w2 te den bosch. op 17 sept. en over aborted staat niets (meer) vermeld.
Het was wel de bedoeling dat aborted +outburst + fuelblooded. Maar dta is helaas genoeg niet mee rdoorgegaan ivm dat het nergens meer vermeld staat |
Aborted zou ook met Exhumed komen spelen, maar die show is afgelast geloof ik. Wel vreemd dat die band hier zo weinig speelt, terwijl ze amper een paar km bij ons vandaan wonen.
|
met elkaartje :cool:
Waarschijnlijk aanwezig :) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:22. |