![]() |
Backstreetboys! binnekort in Holland!
Haha , Jazeker ze zijn terug :eek: de Backstreetboys :o
Vroeger was ik super fan! Ik ken al die liedjes nog dus ik ga er zeker heen puur voor de lol. Tegen woordig ben k niet zo into boyband achtichte muziek , maar meot ze gewoon zien :D BACKSTREET BACK ALRIGHT! :cool: |
:(
|
whooptie-fucking-doo :rolleyes:
|
KEIHARD PRESENT!
op ckah :eek: |
Incomplete is een geweldig nummer. Vooral die clip, als ze met hun knietjes in het zand vallen <33.
|
nooit fan geweest zal ik ook nooit worden, maar dat dat nog leeft zeg.
|
Na de eerste cd hield ik het wel voor gezien geloof ik
I'll go anywhere for you :o |
mn zus gaat erheen :cool:
|
Muziekmeet :D
|
Citaat:
\M/ 'k wil ze wel graag een keer live hebben gezien maar weet niet wat ik aan geld ervoor over heb. |
Whahahahahahahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaa :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
|
ik ga (y)
|
:D omg
|
Ik was echt een geobsedeerde fan, maar ik denk niet dat ik dit mezelf wil aandoen. :)
|
Zandzakken voor de deur en wachten tot ze weer weg zijn.
(maar ja, ik ben ook zo'n fabelhaftige fan dat ik ze nooit kon uitstaan :)) |
Backstreet Boys aRe T3h BUtTSeXx0rS!!11!
|
omgOMG
|
present
|
ik zou serieus best willen gaan(y)
nostalgie man |
tja je kunt veel over bsb zeggen,
maar echt leuk zijn ze niet. |
Citaat:
als je de prijs ziet wil je SERIEUS niet meer gaan ;) |
ik ga kaartjes winnen en dan backstage met Nick :)
|
het zijn gewoon nazi's, wat eigenlijk niet kan omdat het homo's zijn.
|
Mijn zusje lag voor de deur vanhet postkantoor en ze was heel blij dat ze kaartjes heeft maar ze gaat dus dan op school reis. Zelf zou ik dus nooit gaan, nostalgie of niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ben nooit echt een fan geweest maar nu vind ik het wel leuk om van die oude liedjes te horen.. dus ja ik zou, als het niet zo duur was geweest en niet uitverkocht was geweest en niet in ahoy? was geweest, dan was ik wel graag gegaan..
|
Jonge meisjes pimpen, oke, maar dit gaat mij, en de politie te ver waarschijnlijk :P
|
|
Leven die nog?
|
Citaat:
|
|
w00t.
|
Tholen, :(.
|
tholen :mad:
|
Een horde vrouwen die gevoelig is voor massapsychose, niet kan relativeren, een avondlang door jeugdsentiment opgegeild wordt én inmiddels meerderjarig is?
Where do I sign up ? |
dope (y)
ik ben erbij |
Volgens mij is dit gay.
|
Als het tien euro was ging ik wel, maar die kans lijkt me bijzonder klein. Gelukkig heb ik ze al gezien :):):)
|
Een vriendin van mij kan vaak gratis naar binnen door haar moeder die daar werkt en we hadden al plannen om dan naar de BSB te gaan :p
Maar dan is ook silverstein in de waterfront en ik geloof dat ik daar heen moet. |
zijn er nog kaarten?!?! :eek:
|
hoera
aanschouw mijn enthousiasme |
Backstreetboys! binnekort in Holland!
"ik ga emigreren" :mad: |
ik was altijd anti backstreet boys en pro spice girls
:| |
Citaat:
|
:(
|