![]() |
fris geurtje
Welk fris geurtje hebben jullie al voor jullie vriend gekocht?
|
Geen, aangezien ik geen vriendje heb. :rolleyes:
En voor m'n ex heb ik ook geen geurtje gekocht. |
leuke stille hint..zo'n cadeau :p
|
Maar neen hij stinkt niet!
|
Citaat:
|
Mijn vriend krijgt zo af en toe wel een heel lekker luchtje, maar niet zozeer fris
|
weet wel dat dat om te lachen was hoor. maar met een fris luchtje bedoel ik dat het ni te zwaar mag zijn want dat zou echt niet bij hem passen.
|
hij geen, ik geen. houden we ook maar zo denk ik, want ik geloof niet dat we daar allebei erg geinteresseerd in zijn.
|
Citaat:
|
Luchtjes zijn zo persoonlijk dat je ze in principe niet voor een ander moet uitkiezen.
|
Citaat:
|
Je mag hem wel hinten dat jijzelf dat en dat luchtje wel lekker vindt..en dan nog zegt dat niets, want luchtjes ruiken anders op een lichaam dan rechtstreeks uit een flesje. En dan ruiken ze ook nog eens anders op verschillende lichamen.
Je moet een paar testers regelen, en hij moet die opdoen en dan beslissen jullie samen welke jullie het lekkerst vinden. En die ga jij dan voor hem kopen. |
Citaat:
ik heb weleens een luchtje gekocht voor mezelf waarvan ik wist dat mijn toenmalige vriend het lekker vond, maar ik vond het echt VRESELIJK ruiken. Weggegooid geld dus. Je weet zelf wat je lekker vind, en meestal 'past' dat luchtje dan ook goed bij je. Als hij je dan niet lekker vindt ruiken, moet je ff nagaan of je wel iets met hem wil beginnen :D p.s. ik heb nog nooit klachten gehad, en ze ook nog nooit geuit :) |
Je laat dit forum toch niet bepalen hoe je vriend ruikt :nono:
Ga gewoon naar de Douglas, spreek zo'n dame aan, en laat haar gewoon met flesjes lopen, hoef je zelf alleen maar te ruiken wat je lekker vindt (y) |
puma, omdat ik hem daar lekker in vind ruiken...
|
Citaat:
Het is niet vreemd om voor de ander een parfum/aftershave uit te zoeken, want jijzelf moet het ook wel lekker vinden. Misschien samen iets uitzoeken? Dan is het wel niet een verrassing, maar dan heb je er wel allebei iets aan?:) Of laat je gewoon een geur aansmeren in de winkel. |
Citaat:
wtf |
Hij koopt zelf altijd luchtjes, dus het zou nutteloos zijn om er een te kopen. Al heb ik mijn ogen gericht op het geurtje wat hij in het begin vanonze relatie op had. Die is helaas stukgevallen:(
|
frisse geurtjes zijn goor
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik vind trouwens best dat je een luchtje voor iemand kan uitzoeken. Als je iemand goed kent, kan je meestal prima inschatten wat bij iemand past.
|
Citaat:
|
ik ruik te lekker van mezelf om dat te verpesten met een duur luchtje;). Ik hoef dus geen luchtje te krijgen.
Zij heeft al een erg lekker luchtje, waarvan het flesje nog vrij vol is dus dat is ook niet handig om te kopen. Verder vind ik persoonlijk een luchtje kopen één van de meest kansloze dingen die je kan kopen... Echt zo van 'nou alsjeblieft, ik ken je niet beter om iets origineels te bedenken, dus wees nu maar lekker blij...' (N) |
De rode disel... :) Beviel volgens mij goed bij mijn vriend... ;)
|
Citaat:
|
Heb n luchtje van Hugo Boss voor m gekocht (volgens mij heet t gewoon 'boss'). Ik wist al dat ie t lekker vond, want hij koopt t heel vaak, maar nu was ie op.
|
Offtopic:
Citaat:
|
Allure van Chanel vind ik heel erg lekker ruiken. Of Fahrenheit van Dior, maar dat is ondertussen al wel een klassieker, en echt fris kan je dat niet noemen.
Loop anders eens wat parfumzaken en drogisterijen af. Dan kan je overal wat gaan zeuren voor staaltjes. Op die manier kom je soms ook wel weer enkele weken verder. (goed idee van mezelf, ik ga ook nog maar eens overal voor wat gratis geurtjes zagen). |
Voor mijn ex had ik "Dark Blue" van Hugo Boss gekocht, de zwarte Ferarri en DKNY... Van "Higher Energy" van Dior gaat mijn hart ook sneller kloppen, al kan dat ook liggen aan de herinnering die ik heb aan die geur :o
Ik vind overigens ook dat een geur niet bij elke jongen staat of goed ruikt... En een mooie jongen die een uurtje geleden uit de douche kwam ruikt beter dan eentje met parfum op. |
Ik heb mijn vriend Cool Water gegeven van.. Dat weet iedereen wel. :) Lekker standaard en cliché, maar ik vind 't gewoon heerlijk ruiken. Hij heeft een hele verzameling axe deodorant, maar ik vind Africa echt super lekker, dus die gebruikt hij dan, net als douchegel axe Africa. ;)
Hij vindt bij mij Tommy Girl (die oude) het lekkerst, want die had ik op tijdens onze eerste dag. :p (ieee) |
ik heb hem laatst mexx 'pure life'gegeven. En vandaagis die jarig en krijgt hij onder andere het geurtje van poema. Welke weet ik niet meer.
|
Kantine materiaal (y)
|
HUGO BOSS!! schijnen ze allemaal lkkr te vinden:P
|
ja hugo boss schijnt iedereen lekker te vinden....maybe omdat het een sterke geur is?? maar aan een geur gaan altijd ontzettend veel herinneringen kleven, want mn ex had ook een enorm sterk geurtje (gio armani) en we zijn met veel gezeur en ruzie uit elkaar gegaan en nu wordt ik dus altijd nog chagarijnig als ik die parfum weer ruik!! :s (n)
|
Citaat:
|
verbazingwekkend dat er nog geen reactie in dit topic te vinden is als "ik laat af en toe een flinke poeperd in d'r gezicht en dat is alles wat ze krijgt". geeft toch aan dat het forum vooruit gaat.
ontopic: Diesel voor haar. |
Als iemand mij een luchtje zou geven en ik zou die persoon goed kennen (bijv. mijn vriendin) zou ik het weigeren. Verder weiger ik ook pertinent anderen bloemen, luchtjes of sieraden te geven. Als ik al cadeaus geef, zijn het louter functionele, niet-romantische cadeaus.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:23. |