![]() |
Beste rapper?
Mijn top 3:
1. Eminem 2. Brainpower 3. Nelly (anders vinden mensen mij racistisch :p ) |
ik heb geen favoriete rapper.
wel op dit moment een favoriete plaat, en dat is masta ace - a long hot summer. er zijn zoveel goede rappers. |
oja in nederland vind ik opgezwolle het beste.
|
Citaat:
|
waarom bange frans en dwaas b dan wel?
|
ik ken niet veel hiphop maar mijn favoriete rappers zijn of bevinden zich in de groep:
opgezwolle (nl) beastie boys (vs) atmosphere (vs) looptroop (zweden?) non phixion (vs) 0118-vier (nl) kool savas (duitsland) the roots (vs) run dmc (vs) public enemy (vs) hoor ook vaker wel franse hiphop die erg goed klinkt, maar ik struikel er toch wel over dat ik de inhoud niet meekrijg |
Citaat:
|
ol' dirty bastard
|
Guru , man that's the shit :D..
we formed , what, the militia :D.. hahaha friends, bizznitz, friends, bizztnitzz :p.. philly's hell yeah :D.. |
Buckshot kan ik altijd wel waarderen.
Verder ken ik ze niet bij naam. |
mos def en q-tip doen het hier nog altijd erg goed
|
Citaat:
looptroop ken ik niet zo goed, kool savas ook niet, en 0118-vier evenal niet. beastie boys is natuurlijk verplichte kost, ook voor niet hiphoppers. licensed to ill heb ik destijds nog voor een mixtape gebruikt toen ik 11 was(/rhymin & stealin; ALI BABA AND THE FORTY THIEVES, ALI BABA AND THE FORTY THIEVES!!!!!!) fantastisch was dat. |
def p de rest boeit me niet
|
Citaat:
|
Cannibal Ox
Dalek |
vanilla ice (y)
|
Citaat:
|
Immortal Technique.
|
Kos Met De Snor, sowieso.
|
akon want die heb ik gezien
|
en waar de fuck is KRS-One?
|
Citaat:
|
Ali B For President!!! (y)
|
anders namelijk: een heleboel o.a. mos def, talib kweli, comon sense, cannibal ox, opgezwolle, q-tip, bcc, MED, jean grae, Nas, masta ace en prince paul natuurlijk...
dus kortom, geen specifieke beste rapper |
trouwens Akon is geen rapper...
|
Tja anders zet je Akon er in en vergeet je de beste rapper aller tijden.... (n)
Jay-Z natuurlijk. (y) |
The Roots en Bone Thugs 'N Harmony. :)
|
De wayback crew.
Hun rhymes en flows zijn echt mad en ze rippen iedereen zonder scrupules. Echt ill-minded en ongefundeerde haat verspreiden op 8bit beats. Mad props. Ik heb maar niet gestemd in je poll. |
Och ja, helemaal Jay-Z vergeten :|
En Nas ook... sorry mensen! :bloos: |
50 cent, lekkere beats en heerlijke dans muziek.. de tekst interesseert me geen hol, die versta ik toch niet. Zoals van geen enkele rapper :P
|
Biggie smalls (Y) Veruit de beste en meest orginele lyrics. Ook zijn beats ownen de rest.
http://www.uk-flava.com/news/Live/ar...gie_Smalls.gif |
Aangezien het negermuziek is kan het me gestolen worden.
|
Whaha, wat een kut-poll
anders, namelijk Vinnie Paz & Jus Allah (Jedi Mind Tricks) Sabac & Q-Unique & Ill Bill(Non Phixion) Rico (Opgezwolle) The Roots NWA Run DMC |
klotenamen in de poll en waarom ben ik osdorp posse nog niet tegengekomen?
anyways, zie onder voor goede hiphop royal flush beastie boys gangstarr big L wu tang clan nl: osdorp posse opgezwolle duvelduvel en ik vind raymzter zn songs ook wel vet |
Citaat:
als het dan echt moet: Ali G http://im.edirectory.co.uk/products/...0007644094.jpg :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Sir Mix-A-lot fo sho
|
MF Doom etc.
|
Run DMC
Inspectah Deck (en andere van WTC) Big Boi Non Phixon Beastie Boys Biggie Smalls |
Remon de jong
|
Wu-Tang Clan ain't nothing to fuck with!
:) |
hoe kun je in godsnaam zo'n lijst als daarboven maken zonder rakim, q-tip, guru!!!!, talib kwel, jay-z en black thought
|
talib misschien, jay-z hoeft er niet tussen.
|
En 50 Cent is geen rapper, gewoon een gozer die nogal traag over een beat heen lult.
|
Ik op zich geen specifieke voorkeur, maar deze rappers vind ik op zich wel goed.
Notorious B.I.G. Gang starr Wu-tang clan Slick rick Public enemy Mos def en Talib Kweli Mobb deep ATCQ Nas Beastie Boys |
Citaat:
en waarom zeg je wel Ill Bill en Sabac en niet Goretex :confused: die is toch het dopeste van NP |
kos met de snor
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:37. |