![]() |
Zijn er nog mensen die eventueel interesse hebben om samen met 2 meisjes, 17 jaar, een eventueel bandje te beginnen.. stijl van muziek is nog niet helemaal duidelijk, behalve dat het toch wel richting de rock/hardrock/metal moet gaan :)
zingen would be my job, en voor de rest is alles welkom... zoals je misschien door hebt is nog nix zeker enzo.. |
Ow geil
Als je ska/punk wil gaan zingen .. je weet me te bereiken :P (ja ik speel sinds kort bas, en nee da's nog lang niet goed genoeg maar toch) ..mjan heeft trouwens wel een supermooie stem.. :cool: |
ghehe ik hou niet echt van ska/punke.. ;)
dank je :) |
Citaat:
|
Citaat:
ofzo... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ga je mond spoelen! :mad: |
2 zangeressen?
|
ga ff een ander topic vervuilen ofzo :P
iscariot>> neej een drumster/bassiste en een zangeres |
mja, drum en bas zijn al voorzien. En Apeldoorn ligt niet echt in de achterhoek. Maar goed, Ik zit dus in een bandje (zie link naar die simpele site in mijn undersign) opgericht met wat goede vrienden. Qua vocalen zijn we nog niet echt voorzien en een fatsoenlijke gitarist (ik speel zelf ook gitaar:)) hebben we ook nog niet. Maar goed, over eventuele andere bandleden ga ik dus niet. Maar mocht je echt interesse hebben, een mail sturen naar ephemeral@mail.to kan geen kwaad. Mocht het klikken, je weet nooit wat de toekomst ons brengt.
Lichtenvoorde?: doaforumer? |
Citaat:
lichtenvoorde ja en doaforummer.. uhm.. ja ben er wel eens geweest.. maar Irc #doaforum ben ik wel vaak te vinden... |
ik zou het heel gaaf vinden om in zo'n bandje te zitten alleen heb ik duss een probleem dak er het instrument nie voor speel. k speel hobo. ik woon wel in de achterhoek. (= doetinchem) moch je ut toch willen proberen (lijkt me niet met een hobo) mail dan maar ff ofzo: martebakker@hotmail.com ik kan trouwens niet egt zingen ofzo.
veel succes met jullie band!! ;) |
UT PODIUM => MUZIEK
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:15. |