![]() |
[experimenteel/breakcore] appeltaart
wie houdt er van appeltaart?
|
Een beetje oefening weer.
De eerste keer dat ik drumloops toepas, ik beschouwde dit altijd een beetje als jatten. Maar met een beetje creatief snijwerk krijg je wel de ziekste beats blijkt. Mag nog wel wat beter qua melodielijnen en afwisseling, maar dat een volgende keer. |
begin vind k heel leuk, daarna slaat het wat om en wordt het wat minimaal, daarna komt die melodie weer (die ik weer erg lekker vind)
ff een tip, probeer die acoorden door te laten lopen op een bepaalde manier wanneer die drums erbij komen, kan dope worden (y) |
ja dit kan ik wel waarderen, hoewel ik meer van abrikozenvlaai houdt :)
Ik vind em ook als de melodie erg vet, alleen 1 minpuntje vind ik dat dat de drums soms er moeilijk lopen, waar ik een heel akelig gevoel van krijg. Net of de track maar moeilijk door wil. Het half beuken op 2:30 vind ik wel erg vet (Y) |
samenhang dude :D en samples hoog pitchen is gay
|
Citaat:
De hogere beats kan ik beter clicks n pops voor gaan gebruiken, volgend keertje eens proberen. Samenhang komt nog wel eens ja. Het laatste stuk is wel opbouwend opzich en daarmee lichtelijk gestructureerd. Maargoed, experimenteel en breakcore is chaotisch natuurlijk ;). Ik heb hier trouwens 5 uur ofzo over gedaan, 'photographs of.." nam zeker 30 uur in beslag. Gelukkig gaat de tijd snel om als je digitaal musiceert. |
Citaat:
|
Dit is lekkere appeltaart.
|
Misschien een domme vraag, maar; hoe maak je zoiets, welke programma's etc. thnks alvast, klinkt vet.
|
Dankje... (was maar een probeersel min of meer)
www.propellerheads.se. Met reason heb ik deze gemaakt. Maar cubase, live, fruityloops, etc. zijn ook geschikt. |
live + reaktor
all you need ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:29. |