![]() |
Elkaar weinig kunnen zien?
Wat doe je als je elkaar niet zo veel kan zien (en dan heb ik het over eens in de week, 2 weken) doordat een van de twee of allebei moet werken en afspraken heeft die hij/zij niet kan verzetten?
We missen elkaar onwijs, maar hij woont in Belgie dus kan hem zoiezo al niet vaak zien :( Hoe kunnen we tijd beter inplannen, en wat doen jullie aan de tussentijd als je elkaar onwijs aan het missen bent? |
Ik kon mijn vriendin niet vaak zien omdat ze te ver weg woonde. We zagen elkaar 1x in de week of in de 2 weken. Dat vond ik saai, zij ook en dus maakte we het uit, zo ongeveer allebei. Heerlijk persoonlijk uitgemaakt over msn. En o ja, zij moest huilen :evil:
|
Wat is er te doen in de tussentijd? Gewoon doorleven zoals je deed en af en toe wegdromen met zijn/haar foto voor je neus, elkaar mailtjes en sms-jes sturen en natuurlijk bellen en msn-en. Af en toe een brief op de post doen voor je geliefde en uitkijken naar het moment waarop je elkaar weer kunt knuffelen en al wat dan van toepassing is. Koester de momenten wanneer jullie samen zijn, denk niet teveel aan de momenten waarop je elkaar mist. En geniet van elke minuut van elk uur, elke dag dat je van elkaar houdt. :)
En koop allebei een agenda en maak er goed gebruik van. ;) |
Vind dat wel iets hebben.
Tijd voor je eigen leven en uitkijken naar de momenten dat je elkaar wel ziet. Maar als het heel lang zo blijft (n) |
Als je er mee kan leven is er geen enkel probleem! (logisch natuurlijk). Tuurlijk mis je elkaar, maar dat is toch een fijn gevoel :). Lekker leven, en genieten! Succes, meer kan ik ook niet zeggen. Als de tijd er niet is, dan is het er gewoon niet.
|
Toch wel een beetje tijd voor elkaar inplannen. Dus geen afspraken maken op het moment dat het waarschijnlijk niet uit gaat komen.
Daarnaast het een plek in je leven geven zeg maar. Accepteren dat je je vriend weinig ziet, en daarnaast leuke andere dingen doen. Bellen, e mailen, msnen, kaartjes sturen, smsen. Tsjaa het moet soms maar. |
van je vrijheid genieten?
|
lijkt me niks, maar ik denk dat t op n gegeven moment wel went. ik hoop iig dat ik dat niet mee hoef te maken.
|
Proberen vrije dagen zo goed mogelijk gelijktijdig te plannen. Je hebt het zelf over beter inplannen, dus dat houdt in dat jullie allebei rekening moeten houden met de dagen waarop jullie vrij zijn en dan die samen vrij moeten proberen te houden, evt andere dingen verzetten die te verzetten zijn.
In de dagen dat jullie elkaar niet zien contact houden via msn/telefoon/sms/mail/brieven/kaartjes etc. En accepteren dat jullie elkaar niet heek vaak kunnen zien, als die acceptatie er is, dan scheelt dat een hele hoop :) |
't zijn keuzes die je zelf maakt he, je had evengoed met je buurjongen 'kunnen nemen', maar dan zeg je ws dat hij teveel op je lip zit. :D
|
mijn vriend woont best ver weg en ik krijg daar steeds meer moeite mee (n)
ooh en ik heb niks nuttigs toe te voegen |
:eek: stel je voor dat je zelf dingen moet verzinnen om te doen!
|
Citaat:
|
Hoi ik had een vriend die gewoon hier in Enschede woonde en die ik niet vaker dan op zondagen zag. :)
Eigenlijk heb ik er nu weer zo één. (y) Studenten zijn lastig. Als ik iemand zou hebben die echt ver weg zou zitten en die me zou missen zou ik heel veel smsen, al m'n geld voor treinkaartjes e.d. opsparen en duizenden brieven schrijven, omdat brieven schrijven romantisch is natuurlijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Eigenlijk vond ik het best normaal, op dat moment. :confused: |
Tja. Ik zou het uitmaken. Tenzij je beide alle moeite wil doen op dan maar korte momenten te vinden om elkaar toch te zien. Als de wil er echt is, zijn er meer momenten te vinden.
|
Citaat:
|
Positief bekijken: Houdt het spannend
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:06. |