Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Drugs & Alcohol (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=38)
-   -   blowen/spacecake (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1239747)

Pandemonium 02-08-2005 14:21

blowen/spacecake

hey hey!
ik ben op vakantie geweest met een stel vrienden en een paar dr van blowden ook. er werd gevraagd of ik ook mee deed, maar ik ben totaal tegen roken en dus ook tegen blowen.

Maar een keer spacekcake proberen lijkt me wel leuk.

kan je blowen en spacecake een beetje met elkaar vergelijken??

en als je een spacecake bakt, ruik je dat dan erg?

Footprint 02-08-2005 14:48

Citaat:

kan je blowen en spacecake een beetje met elkaar vergelijken??
neen

Citaat:

en als je een spacecake bakt, ruik je dat dan erg?
ja

en waarom ben je tegen roken?
je zou het eventueel ook puur kunnen roken

Citaat:

Kun je het ook puur roken?
ja

Pandemonium 02-08-2005 16:18

nee roken doe ik sowieso niet.

ga maar voor de spacecake denk ik. :)

thx

Oma 02-08-2005 16:26

het kan wel 1,5 uur duren voordat je effecten merkt, dus wees vooral niet te gulzig.
ik blow jaren, maar spacecake doe ik niet weer. valt bij mij nooit goed. vind het niet echt te vergelijken. ik tripte er zelfs behoorlijk van en als je dat niet verwacht en in de verkeerde omgeving ben kan dat vervelend uitpakken.

Ir. de Narie 02-08-2005 16:55

Ik kan niet zeggen dat ik ervan trip, maar het slaat hard in idd.
De laatste keer dat ik spacecake gegeten heb ben ik met twee vrienden naar de premiere van matrix 3 gegaan.
Lege zaal, helemaal vooraan - knet-ter gaar :p

Maar verder... t smaakt niet geweldig (tja er zit wiet in he) tov gewone cake en het is geen bezigheid zoals het roken van een joint.

Ben ooit met vijftien plakken spacecake teruggekomen van vakantie, een vakantie waarop wie iedereen zijn wiet hebben ontfutselt omdat die van ons te snel was opgerookt :p
Zegt genoeg lijkt me.

Pandemonium 02-08-2005 17:38

was dus van plan om zelf een cake te gaan bakken, maar ik ga maar gewoon een paar plakken kopen, snap dr allemaal geen reet van :p

Reverend 02-08-2005 19:55

Neem (serieus) niet teveel.

Kheb een keer een dikke plak hasjcake van mijn pa (!) naar binnen gewerkt, nou, dat hebben ze geweten.

Wammus 02-08-2005 20:40

Citaat:

Pandemonium schreef op 02-08-2005 @ 18:38 :
was dus van plan om zelf een cake te gaan bakken, maar ik ga maar gewoon een paar plakken kopen, snap dr allemaal geen reet van :p
Gebruik de zoekfunctie van dit forum of google om een recept te vinden. Het lijkt heel ingewikkeld maar het is net zo makkelijk als een gewone cake bakken alleen dan doe je er wiet(boter) of hash erbij. Ik heb 3 keer spacecake gegeten. Alle drie de keren was ik heel ver van de wereld. Wel een vette ervaring maar niet iets om heel vaak te doen want het sloopt je behoorlijk.

GoddessOfDesire 02-08-2005 21:59

dat word flink dokken(Y)

MargotTenenbaum12347 02-08-2005 23:55

Ik vond spacecake altijd geweldig tot ik er een keer heel erg ziek van geworden ben. Sindsdien blow ik weer liever. Ik vind namelijk dat je, als je blowt, beter kunt bepalen hoe high je wordt. Bij spacecake slaat het effect na 1,5 uur vol in. Bij blowen kun je een beetje high worden, en dan een beetje meer, en een beetje meer, als je dat wilt. Spacecake is heftiger en het is belangrijk om inderdaad niet te gulzig te zijn. Ook werkt het bij mij in ieder geval veel langer door dan een joint.

MikeyMo 03-08-2005 00:50

Ik heb het wel eens gedaan met wat andere gozers, en we hadden ongeveer iets van 4,5 gram (White Widdow) erin geflikkert. Hebben we nooit iets van gemerkt, en dus doodzonde. Ik blow dus liever.

Risce 03-08-2005 12:04

Citaat:

Chandis schreef op 03-08-2005 @ 01:53 :
Je moet de wiet ook niet zomaar erin flikkeren... :nono:
hij kent het geheime knight-of-the-hokkipoki- dansje dat erbij hoort niet :eek:

squat 03-08-2005 18:20

Spacecake is zonde. Blowen is leuker, lekkerder en makkelijker.

Footprint 03-08-2005 18:28

Citaat:

squat schreef op 03-08-2005 @ 19:20 :
Spacecake is zonde. Blowen is leuker, lekkerder en makkelijker.
het is echt alles behalve zonde
space cake van knipafval :cool: (y)
ik vind space cake wel leuker dan gewoon blowen maar blowen is inderdaad makkelijker dus sneller voorhande

Sevi 07-08-2005 22:55

Niet teveel omdat je niets merkt, dan lig je na een uurtje je kut te voelen..
Cake is fijn, maar niet te vaak.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:25.