![]() |
Ed
vanavond komt de serie Ed weer op tv :D
Ik weet nog dat ik er altijd 2 jaar geleden ofzo naar keek, maar toen stopte ie naar een aantal afleveringen :mad: gelukkig issie nu weer op de buis, elke dinsdagavond op yorin, en ik kijk er nog steeds met veel plezier naar eindelijk eens een serie met droge humor (y) |
Wat ik wel geinig vind is dat stukje dat die lerares wordt verrast door haar vriend (?) en dat die Ed dan zegt: COME ON!
Elke keer als ik dat voorstukje zie lig ik weer dubbel van het lachen. |
hehe, ik vind die weddenschappen tussen Ed en die vriend altijd leuk, zoals:
10 bugs if you call that guy mammie of 10 bugs if you meouw so loud that guy can hear it etc :p |
BuCKs, zeker. Niemand wed om insecten. Bah.
|
Citaat:
Dan klopt het niet helemaal. |
Ik had de namen fout.
Vanavond voor de 1e keer Ed gekeken en diegene die dus binnen kwam vallen was Ed en diegene die zijn handen in de lucht gooide en come on riep was zijn zoon? (ik bedoel die gozer die deze aflevering deed alsof hij Ed weer tot leven gewekt had zeg maar :D). Ik hoop dat je nu snapt wat ik bedoel :o |
Citaat:
|
Was het gisteren niet de laatste aflevering? :o Omdat dat in beeld kwam namelijk...
Ik kende voorheen de serie niet, maar ik zag het gister toevallig bij het zappen. Vond het meteen wel leuk. Maar toen kwam meteen boven in beeld: "Dit is voorlopig de laatste aflevering van ED" of zo. :o Wel raar dat het nu dan weer begint... ach ja zal wel een fout zijn. Maar ik dacht dus: "Shit, heb ik een leuk programma gevonden, is het al weer de laatste aflevering!" |
Citaat:
|
het paard?
|
Al de laaste aflevering voor dit seizoen? Maar zolang is ED toch niet op tv of heb ik wat gemist??
|
Citaat:
|
Ed is al redelijk lang op tv, een paar maanden denk ik zo.
Maar afgelopen dinsdag was inderdaad de laatste aflevering van dit seizoen.. Komt die stomme Gilmore Girls dr weer op :s |
Citaat:
Van Ed heb ik nooit echt wat gezien, behalve de voorstukjes, maar die vond ik niet leuk genoeg om het eens een keer echt te gaan kijken. En geef GG maar een kans, het is echt geweldig (y) |
Citaat:
Ach ja, boeiend. |
ik wist niet dat het een paar jaar geleden ook op tv kwam. ik dacht dat dit de eerste waren. het leek er ook verdomd veel op, want in de eerste aflevering kreeg hij zijn ontslag, zag zn vrouw in bed met de postbode en vertrok naar stuckeyville. hm. wat kwam daarvoor dan ?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:36. |