![]() |
Bloodhound Gang treedt op:Effenaar (Eindhoven) 17 November en de Melkweg 18 november
Lijkt me lache om naar hun concert te gaan stelletje mafkezen. Hoop dat ze niet zwaar stoned op gaan treden vind ik namelijk echt iets voor hun...
|
Vet. Ben er zeker bij. (y)
|
hoe vet!
|
is dat een teken dat er een nieuwe cd aankomt/is? ik zit er nl iets te lang op te wachten...
ik ga verder niet, ze schijnen live niet bijster goed te zijn.... |
Ik heb ze ooit op lowlands mogen zien, waar ze met afstand het slechtste concert van het hele festival gaven.
|
hmm eindhoven lijkt me leuk als de prijs te doen is.
|
16 euro...
|
Citaat:
|
boring
|
Vorig jaar nog op Pukkelpop gezien, niks bijzonders.
|
Ik ga
|
Citaat:
|
Tja ik heb ze nooit live gezien... Zijn ze zo slecht dan? Waarom dan?
|
Citaat:
|
Op lowlands waren ze juist de bomb diggy
|
wahahaha alle truien mensen vinden ze natuurlijk nix want ze moeten minstens bloedpissen willen ze een goeie band zijn toch?!(y)
|
Heb ze op Lowlands en op Parkpop gezien en waren beide vette optredens. Hun maken er teminste echt een show van. (y)
|
Citaat:
|
Mja wel leuk, als t goedkoper was zou ik wel gaan, maar 16 euro vind ik een beetje te duur.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
k :)
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wat zit iedereen toch steeds te zeiken over de spelling
|
Hun kunnen gewoon geen nederlands.
:rolleyes: |
dit is toch een muziekforum, geen hoe leer ik nederlands
flauw gezever ik heb ze trouwens afgelopen jaar op pukkelpop gezien, was op zich wel leuk om te kijken maar de muziek was niet zo gaaf |
echt 'n te onboeiend topic. die belachelijke, stupide band. toch verwonderlijk dat die zanger alle (álle!) nummers vals zong op lowlands.
|
got me ticket :cool:
|
Snoodaard heeft mijn kaartje gekocht :cool:
Ik hou van snoodaard :bloos: |
Citaat:
|
idd anders heb je echt net een paar uur je kaartje :p
|
Citaat:
|
morgenmiddag ff een kaartje kopen, en ik wil um, serieus, BHG, echte jeugd-sentiment, dat moet erin (Y)
ik wil dat kaartje, en wel nu !!!!!, plzzzzzz, vooor 18 nov !!!!! WHAHAHAHAHAHAHAH BHG ik wil ik wil ( en ja ik heb gedronken) ff kijken hoe snOOdaard meezingt!!!!!!! |
Nou, eens kijken, kheb hier Fire Water Burn nog op single liggen,
dus maybe maar een kaartje fixxen. Aan de andere kant was het op Lowlands op een paar nr's na behoorlijke crap. Kzie wel. |
cool, als ik geld over heb... :D
|
hoe vet was op lowlands dat wijf in het publiek na de show die de bassist op z'n bek pakte en de hele Alpha tent "hoer, hoer, hoer" ging roepen :D
|
Citaat:
|
Bloodhound Gang / Electric Eel Shock
omg yes!! :D |
live zkr leuk
|
Citaat:
Naar Eindhoven én Amsterdam! |
BHG Cyber Hate Club.
Geweldig! |
hm wat raar, mevrouw op het postkantoor kon alleen de amsterdam kaartjes zien in de puter en eindhoven stond er niet bij? meer mensen problemen mee gehad?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:51. |