![]() |
Municipal Waste!
Oh shit de nieuwe plaat, Hazardous Mutation, is gelekt(zoek m op op soulseek en koop die shit zodra ie uit is!).En hij is kankerhard.
Megavette plaat. Nog meer metal dan de vorige. Ik hoor latere DRI oa. Nieuwe drummer is goed(dave witte) en het is gewoon weer een fuckin kickass plaat. Ik kan niet wachten op de shows. Een waas van bier en rondvliegende ledematen voorspel ik. http://www.earache.com/images/cd_covers/mosh323.jpg clip(en dus een nieuw nummer): http://www.earache.com/bands/municip...sh/player.html |
naar aanleiding van een ander topic zocht ik een nummer van die plaat op soulseek.. maar die kon ik niet vinden
|
Jep erg gave band is dat! Het hoesje is van de hand van Repka, dus ook erg oldschool verantwoord!
Had gisteravond nog gekeken of ie te downen was, maar kon em nog niet vinden. Zometeen nog eens kijken.. en uiteraard kopen eind augustus! November treden ze op in Dynamo! |
ik ben erg benieuwd hiernaar
de vorige platen konden me erg goed boeien |
Coole band, volgens mij heb ik die plaat al, maar ik heb zoveel zitten downloaden dat ik alles ff moet ordenen. Als ik dat heb gedaan zet ik hem ff op.
|
Citaat:
|
ik heb zin in de MW tour ! hard nummer overigens
|
Hopelijk komen er nu meer mongolen opdagen bij de shows. In 013 stond ik samen met Rutger en nog 10 anderen ofzo.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vind dat wel meevallen hoor. Een band als Insted vraagt t dubbele.
|
insted is ook wat legendarischer dan MW. anyway ik vond het een hoop knaken, zeker met 4 shows (toch?) in nederland
|
beide bands vragen teveel poen. Zal die nieuwe plaat eens downen als ik hem kan vinden.
|
hij is prima te downloaden op torrentspy.
|
Een van de weinige metal acts die ik wel tof vind. Zal eens gaan zoeken naar dit album als ik mn laptop weer terug heb (ding is kaput).
|
Citaat:
|
Ik vind 600 euro echt niet duur. Voor een dubbeltje op de eerste rang zeker?
Enfin die band trekt deze tour wel meer mensen dan de vorige keer, mits beter gepromoot, maar dat zal wel aangezien ze nu op Earache zitten. |
Citaat:
|
Dan vind je dat maar. Ik vind het niet veel iniedergeval. Gelukkig dus niet helemaal naar Arnhem toe :P
|
Citaat:
|
Ach toch een van de leukere bands live. Zo fuckin strak en bovendien erg geestig :)
|
|
vette shit idd, ben aanwezig als ze in eindhoven zijn
|
15 oktober present!
|
Niet echt origineel , vrij simpele metalriffs.. 13 in een dozijn
|
ik heb gehoord dat dit te hard is voor mij maar ik ga het toch checken.
|
moet nog ff kijken..wel goeie gelegenheid om weer eens op zuip te gaan in ehv
|
Die show gaat hard worden 5 november in de dynamo!
de line up: MUNICIPAL WASTE The Shining Milkman My Reply Location: Eindhoven, Netherlands Time: 20:00 |
Eindhoven moet ik wel redden hoop ik zo.
|
donderdag 13 oktober in de winston amsterdam wordt ook "hard" zoals jullie kids altijd zeggen.
Municipal Waste Dead Stop Milkman The Shining 20.30 7 euro |
Dan is de winston wel veel beter bereikbaar.
|
Citaat:
duidelijk liever deadstop dan my reply. Maar misschien beide |
Mag ik nog even benadrukken hoe geniaal dat nieuwe album is?
|
Citaat:
en hoe ziekelijk veel zin ik heb in volgende week donderdag!!!!!aaaahhhhhhhhh |
Citaat:
|
Citaat:
|
This song is about Mutants....................................
.....that go to WAAAAAAAARRRRR!! |
nothing exciting no news to report
this is my weekend and i'm fucking bored ahhhhhhhhODSIAH(#*YU# KAPUTMACHEN*(*^*)&%*( ^) |
Ik gok dat er kankerhard gemoshed gaat worden.
|
en 4 november trouwens in hoogeveen!
ik hoop op een show in de benedenzaal :) en saf en milkm@n spelen dan ook tot zover de spam en over de plaat: ik moet hem nog even een paar keer luisteren, maar de keer dat ik ernaar luisterde vond ik het wat minder dan waste 'm all de intro is wel teringvet trouwens! |
Citaat:
|
Hij is nog meer metal die nieuwe. Hij is deadnation approved iniedergeval. Iets minder catchy, maar wel beter spel en het zet net zo hard aan tot het slopen van de medemens als waste em all dus het zit wel goed.
Hopelijk nu meer kids die komen thrashen, vorig jaar was t armoe troef. |
Citaat:
fuck, volgende week is er de herkansing! |
Ja toen wel idd. Hehehe die gitarist schopte toen nog een dude in z'n gezicht omdat ie op z'n pedalen viel. Megacool!
|
Citaat:
|
Milkman!
:) 13 oktober probably wel aanwezig. Hangt van bepaalde personen af. |
Citaat:
|
Citaat:
(Silverstein is dezelfde dag, dus moet even bedenken waar ik heen ga zegmaar). |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:41. |