![]() |
Heb jij een knuffel en hoe heet hij/zij/het?
Topictitel lijkt me duidelijk.
Heb jij een knuffel en hoe heet hij/zij/het? Ts begint: Ik heb een dier dat in de verte op een konijn moet lijken. En hij/zij/het heeft de geweldige naam: Nijn. :) |
Nee, ik heb geen knuffel meer:).
|
haha ik heb een 'iets' , het moet een varkentje zijn. Heb het al vanaf me geboorte ( ligt overigens niet meer bij me in bed, heb voort andere interesses ;) )
En het heet: Noesie |
Schaap. En hij heet Johannes Jan Jaap :o Roepnaam Jan Jaap
|
heb hem nog wel, ligt ergens in een kast. een olifant en hij heet mjum mjum. :D
|
kheb geen knuffel :(
|
ik heb een pop achtig iets en als je die in de buik knijpt piept ie..:cool:
en ze heet: pop..:p |
'k Heb dr wel één maar hij heeft geen naam :p
|
Mijn vriendin is mijn knuffel. :o
|
Ik heb zat knuffels. Boven op zolder in dozen.
Sommige van die knuffels hebben namen (Bruine Aap, Witte Aap, Bakie, Kanoef, Winnie the Pooh, Mara, Liesbeth, ...), andere knuffels niet. |
Een klein aapje...
en hij heet beertje |
Citaat:
Alleen zn hoofd zit los van zn benen. En het is eigenlijk nijn deel 2, want ik had eerst precies dezelfde alleen dan een andere alleen die viel helemaal uit elkaar en toen had ik deze. En volgens mij kreeg je ze gratis bij wasmiddel ofzo. |
Ik heb een groot konijn van badstof :P heeft geen naam *er zit een rammelaar in :D *
En een beertje..heel schattig vanaf mn geboorte en heeft ook geen naam. |
Citaat:
|
toen ik nog klein en lief was had ik een teddybeer :D ja lekker origineel kweet ;-)
was een ijsbeer met een blauwe jack genaamd beer :D, maar nu ligt ie ergens op de zolder in een doos onder de stof :( :bloos: |
Mijn knuffel staat in het witte kastje. Heel goed kijken.
Hij heet Teddy. http://www.thomas-tank-engine.com/Im...er/bedding.jpg |
http://picserver.org/view_image.php/K51F6565O6BD
BluesKnorretje. |
Citaat:
|
Een soort lappenpopje dat mijn oma had gemaakt. Naam: Popje.
Ik was zo'n lekker orgineel kind... :p |
een konijn dat 19 jaar geleden roze was
het heet Willie :o |
ja ik heb een knuffelen die heet: BOEIEND :rolleyes:
|
Ik heb er zelfs 5! (en dan alle niet boeiende knuffels weggelaten, want die zitten in een doos).
Ik heb een panda en een koalabeer (beide van Bob <3) een konijn en een beer die beide helemaal afgekauwd enzo zijn (die heb ik al vanaf mijn geboorte) en een nijlpaardje (die had ik gekregen met mijn eerste operatie:)) Ik ben de namen vergeten.. maar ze zijn wel lief. |
ik heb ongeveer 50 knuffels en die hebben allemaal een naam.
In mijn bed is altijd Bera, dat is een kleine ijsbeer, en ongeveer om de week mag ook Leeuwtje erbij, dat is een babyleeuwtje. Verder staat er een eend genaamd Meneer Kwakkestein in de kast naar buiten te kijken, want die ziet er zo leuk uit. |
mijn moeder had een clown (Kees :cool: )voor me gemaakt, die lebberde ik helemaal kapot waardoor Kees dus regelmatig een nieuw hoofd of handje kreeg hihi
|
Ik had een soort (was)beer die heet goegoe. Verder 2 dolfijnen die ergens op bed liggen maar geen namen hebben (nee ook geen flipper).
Had wel een pop waar ik een tijdje mee geslapen heb en die heet Grote Pop, hoe origineel :p... |
clowns zijn eng:(
|
Ik heb er twee :o
Een grote knuffelbeer, een een dinges die op een konijntje moet lijken. Heeft geen oren meer, nog maar 1 oog. De vulling valt er zowat uit. Gekregen bij mijn geboorte. En heel origineel, die heet ook nijn. |
ik heb een elmo en hij heet elmo :D
|
Citaat:
|
Knuffels zijn ghey
|
Ik heb 2 knuffels, Dribbel van zo'n tekenfilm, een gele hond die ik vanaf mijn 3de heb en Kelia een cheeta die ik vanaf mijn 5de heb.
Liefs, Juniper |
Ik heb een dolfijn die ik altijd in mn armen hebt als ik ga slapen. Noemde m vroeger dolphi, maar heeft niet echt een naam:P.
verder nog een stuk of 50 beesten op mn kasten staan. |
Vroeger wel. Een konijn genaamd Hangoor en een kat genaamd Kitty. Origineeeeel :rolleyes: En nog wel meer, maar de meeste hadden geen namen.
|
Een leeuwtje van de Postbank, heb'k vanaf m'n geboorte. Hij wisselde vroeger nogal eens van naam, nu heet hij gewoon Leeuw.
|
Niet meer, vroeger had ik er 1, maar ik weet niet meer wat haar naam was. Uhm, ik was er niet echt op gesteld geloof ik.
|
Ik heb er 3:
Koala (een koalabeer) Snoopy Stitch Tsja... niet erg orgineel met de namen :D (heb foto gemaakt, als m'n moeder even zo lief wil zijn om die op de computer te zetten, dan laat ik ze zien.) |
Citaat:
|
Bob de beer :)
|
Ik had nog de hoop dat fractuur hier de naam van die knuffel ging onthullen. :(
|
:nono:
|
Kon het toch proberen.
|
Citaat:
|
Ik heb een beer maar die heeft eerlijk gezegd geen naam.
|
Nee, ik ben single.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb er wel wat, maar die zijn niet speciaal oid en ze hebben dus ook geen naam. 't zijn vooral Tweety's :)
|
Ik heb bij m'n geboorte een langpoot-knuffel gekregen en die heet Okkie.
|
Ik heb heel veel knuffels, maar de 'hoofdknuffel' is wel hond Timmy. Vernoemd naar de hond van de Vijf van Enid Blyton. :)
|
Ik heb bij mijn geboorte ook wel een knuffel gehad die ik tot ongv. mijn 6e jaar heb gehad, toen was hij te kapot voor woorden. Eerst verloor de zielepoot (het was trouwens een konijn) zijn rechterbeen, -die heeft mijn moeder keurig "gehecht"
maar hij was zijn been dus wel kwijt :s , en toen volgenden meer delen. Nu zit hij -samen met al zijn ledematen- in een zakje..... :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:07. |