![]() |
kenkie kenkie hoe was je dag.
ik heb een tent gekocht bij de v&d :)
|
ik ben vandaag naar mijn broer geweest
|
halloo 3 dezelfde topics :)
ik doe niks de hele dag al ! :) |
derek wat voor tent heb je gekocht?
mijn broer is gewond aan zijn hoofd en ik was op ziekenbezoek |
Nog helemaal niets
|
ja ik las het op je lj.
en ik heb een 3 persoons tent en geen idee wat de kleuren ook alweer waren, iets met blauw dacht ik. :) |
eentje die lowlands moet overleven (y)
ik drink nu cola en bedenk wat ik aan zal trekken |
mijn ouders hebben laatst een hele grote tent gekocht voor acht personen :confused: maar ik haat kamperen dus ik weet niet hoe ze die tent gaan vullen
|
wordt het koud vanavond?
|
welke zou ik eens dichtdoen?
|
als het maar laat oma :mad:
|
laat deze maar open
|
ja
|
oke
is dat dilemma ook wel opgelost aub niet zo'n toon aanslaan Haligh :mad: |
het voelt alsof ik in zes dimensies tegelijk ben
|
Naar de kapper.. zo'neen in opleiding, dus ik kon gratis en ze was heel lief en aardig maar ze kon er geen flikker van. Gelukkig stond er een dikke chinees naast die wél kon knippen en nu is mn haar een stuk korter dan geplant omdat hij steeds nog extra stukken eraf ging knippen :confused: .
maar het is wel leuk Toen een oprekding voor mn oor gekocht en een tongpiercingdingske en een loempia. En een tas. Toen mn zusje gemeet en volgens mij zagen we Kreator lopen. Make my day. En nu ben ik thuis en vanavond ga ik weet ik veel wat doen. |
het is net sliders.
had je wat oma? :mad: @655321: ze doen er altijd zo lang over. |
ik heb vandaag voor het eerst mijn eigentopic gesloten :(
ik hoop dat het op Lowlands mooi weer is en ik ga vandaag opruimen. |
ik heb mijn rijbewijs gehaald :cool:
|
ik denk dat het 4 dagen lang gaat regenen met af en toe wat zonnestralen om ons te pesten
kaplaarzen (y) |
Citaat:
|
Citaat:
Wie van LS gaan er eigenlijk heen? |
Citaat:
|
waaah ik niet want ik ben een nono natuurlijk
|
Citaat:
ZerO verder weet ik het niet |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
waldemar gaat ook, in zijn eentje??? :eek:
|
Hallo ik moest vanmorgen heel vroeg uit bed omdat ik met ouwe taarten om 9u de winkel open moest gooien. De hele dag geen reet gedaan en op de valreep kwam er nog n hotty de winkel in die vond dat zn moeder een nieuwe tas moest hebben, of ik hem wel even wilde helpen. Nou ja, als je heel erg aandringt :)
Om 3 uur vrij, en straks om 6 uur weer werken. Om 9u naar het café en daarna op de trein naar H'veen-metropool :( |
Ik heb helemaal niets uitgevoerd, en het bevalt me niets! :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Maar het is nu wel een weekend eerder, dus misschien...
|
ik wil geen regen :mad: :(
|
ik ook niet.
ik wil zon :mad: http://members.lycos.nl/dreamcatcher.../zonnedans.JPG (zal het helpen?) |
ik heb vandaag weer gewerkt in de fabriek. ik stond 3 meter verwijderd van een hele grote klok. elke minuut leek wel een dag te duren :mad:
|
Citaat:
|
het maakt me allemaal niet uit als ik royksopp maar kan zien,
|
precies, royskopp<3
|
Citaat:
|
Citaat:
|
die is er geloof ik wel.
|
vet(y).
|
Citaat:
zon! |
Ik heb vandaag ook nog niks uitgevoerd.. :o Ohw ja, ik ben naar de DA geweest voor deo, Zwitsal en troep en k heb rietjes gehaald voor m`n moeder :p
|
Citaat:
|
Ik ga zo naar een vriendin fietsen daar eten en drinken en daarna "uit" haha in bergen op zoom
|
owja, dat wordt weer leuk zz.
|
In elk geval, KUT
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:10. |