![]() |
Zonder geluid masturberen?
Dit vind ik zelf een leuke vraag... ik kan zelf als ik met m'n vriend vrij en klaarkom, een paar kreunen niet onderdrukken. Doe ik het met mezelf, dan kan ik doodstil klaarkomen. Het lukte me bijvoorbeeld vroeger perfect op schoolkamp in alle stilte een orgasme te hebben (moest ook wel, er sliepen vijf meiden op een metertje ofzo van mij). Heb daar nooit problemen mee gehad...
Wie doet het nog geluidloos met zichzelf? Of hoort een zucht/kreun er altijd bij? |
Ik kan het wel geluidloos :)
Maar met geluid erbij vind ik altijd fijner. (opluchting ofzo? :o0 |
masturberen kank wel stil. Maar met een jongen erbij moet ik me dan echt enorm inhouden!! En dat vink nie fijn!
|
Mastuberen kan ik stil doen (maar ook met geluid ;)).
Seks, dan gaat het meestal niet stil, omdat het dan zo erg lekker voelt. Ik kan het wel; bijvoorbeeld op een camping; dan hoeft toch niet iedereen mee te genieten. |
ik maak nooit geluid. niet met mezelf, niet met haar.
bijna geen geluid dan... |
Tijdens masturbatie ben ik doodstil, een heel enkele keer misschien een kreuntje maar zeer zelden hoorbaar. Met hém leef in een omgekeerde wereld.. Dan kan ik nog steeds heel stil zijn, maar dat belemmerd in het 'genieten van..' Dus dan maar mét geluid :bloos:
|
Ik kan wel stil masturberen... eigenlijk kan ik het niet eens met geluid... ik zou mezelf maar afleiden en me debiel voelen (zelfs al was ik de enige in de buurt die het zou horen)
Met m'n vriend verschilt het... de ene keer lig ik doodstil te genieten en de andere keer lig ik meer te schokken en te kreunen. Waar dat aan ligt weet ik niet. |
Citaat:
|
Ik kan niet masturberen met geluid, eigenlijk. Ik vind het raar en er is niets om geluid over te maken. Zegmaar.
Als ik seks heb met mijn vriend, maak ik meestal wel geluid. Hij ook. Ja, op de een of andere manier misschien toch om elkaar te laten weten dat je het prettig vindt ofzo. Ik heb eigenlijk geen idee waar het aan ligt. |
Ik probeer het altijd met een relaxte beat.
Liefst keiharde techno of screamo. Grind core wil ook wel eens helpen. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar goed, ja, dat kan ik wel. :) |
Citaat:
|
Volgens mij is het hetzelfde met dat je jezelf niet kan laten schrikken.
Het verrassingseffect is weg, bij een partner is die er wel. Wat leg ik het weer duidelijk uit :P |
bij mn vriend maak ik wel geluid, gaat vanzelf
|
Of ik geluid maak, hangt voornamelijk af van of iemand ligt mee te genieten. Masturberen kan ik doodstil. Seks vind ik lastiger maar 't kan best.
|
Bij mezelf zoals bijna iedereen ben ik ook stil. Het heeft voor mij dan gewoon geen zin om te kreunen.
Met mn vriend is toch weer een ander verhaal. Dan laat ik me wel gaan. |
Doodstil zijn bij seks is niet voor mij weggelegd. Mijn vriend moet regelmatig zijn hand voor mijn mond houden :o
Bij masturberen.. ach, misschien de zucht op het hoogtepunt, maar meestal lukt het wel. |
Citaat:
|
ik ben stil, en val daarna meestal in slaap :bloos:
|
Ik ga wat luider ademhalen maar verder maak ik niet echt geluid ofzo.
|
Ik ga wat meer en harder hijgen, maar niet echt kreunen ofzo...
|
Meestal gewoon geluidloos....Niet iedereen hoeft het zeg maar te weten.... :)
|
Als ik het zelf doe kom ik niet zo lekker klaar dat ik ga kreunen, dus ik kan het stil ja.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ben ik de enige die het vreemd vindt dat je met jezelf gaat liggen spelen op schoolkamp?
|
Citaat:
|
wat harder ademen, niet kreunen ofzo
|
Ik doe het helemaal niet..
|
Citaat:
|
Ik adem sowieso 'harder', ofzo, dus echt stil ben ik niet. En ik zou al helemaal niet kunnen masturberen zonder dat iemand in dezelfde kamer het zou merken, aangezien ik wel moet bewegen. Maar ik ben wel een stuk stiller dan als er iemand bij is (die het wel mag horen dan :p), aangezien ik dan echt totaal niet stil kan blijven.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Hm, ik heb niet de neiging, als ik masturbeer, om zo te roepen van: "OH JA SCHATJE, DAAR, HARDER, HARDER!!!" ofzo. Mijn ademhaling versnelt en zo tegen die tijd heel misschien een klein geluidje, maar meer niet. En met een partner in bed verschilt het per persoon, hoe veel geluid die maakt. Beetje vaagjes als hij vrij stil is in bed (zoals mijn ex vriend) en jij luidruchtig uit de dak ligt te gaan. :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Goede oude tijd, vroeger kon ik dat, maar ergens, helaas, ben ik die vaardigheid kwijtgeraakt. Het voordeel ervan is dat ik tegenwoordig lekekrder klaarkom :).
|
Citaat:
|
met mastruberen gaat het wel zonder geluid maar met sex kan ik moeilijk stil zijn
|
héééééél sssssssssssstil zodat niemand het hoort - tenzij ik alleen ben - dan kreun en roep ik wel eens vunzige woorden (net als wanneer ik sex heb ook)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:09. |