![]() |
Waarneer was de laatse keer dat je hebt gehuild?
Ik toen mijn oma was overleden 3 maanden geleden.
|
Dinsdagavond.
|
Eh, toen ik 10 was?
|
vannacht.
|
Erm..erm..erm...ik denk na de diploma-uitreiking en het inzicht dat ik een heleboel mensen niet meer zou zien, wat ik zeer jammer vond. Hoewel dat niet echt huilen was, 't hing er een beetje tegenaan.
|
ongeveer een jaar geleden
|
Niet vorige week zaterdag, maar de zaterdag ervoor. Naja, eigenlijk was dat eigenlijk al zondag, het was op de nacht van zaterdag op zondag.
Maar ik huil eigenlijk heel weinig de laatste jaren. Op de momenten dat je "normaal" gaat huilen, krijg ik eerder een "misselijk gevoel". |
In frankrijk, de avond voor ik terug ging naar huis (dus ongeveer een week geleden)
|
Hmmm..
Vast wel minder dan een jaar geleden maar kan me niet herinneren waarom. |
vorige week.
had ruzie met mn ouders |
een week of 7 geleden, toen het uit ging.
|
Waarneer?
OT: Geen idee. |
paar weken terug, zag de vakantie niet meer zitten door al die aanslagen enz en mn ouders vonden dat ik t maar aan moest zien en het nniet kon maken tegenover mn reispartner.
Achteraf hadden ze wel gelijk maar was helemaal hysterishc toen. Maar nu beginnen ze weer met aanslagen :S |
Een dag voor de diploma uitreiking....op 29 juni
|
toen ik 14 was en de eerste dag thuis sliep met een kapotte schouder, kzat onder de pijnstillers maar die hielpen niks :(
|
Ik denk een week geleden ofzo. Hoewel vanavond mijn tranen ook wel erg dichtbij zijn moet ik zeggen.
|
Vanmorgen, mijn lens zat niet goed. Maar echt gehuild 2 weken geleden ergens.
|
nadat we uit de bus kwamen van het Florisproject. Oh, nee, de volgende dag nog eens een keer om hetzelfde. effe die kutopmerkingen en die kutkritiek nog een keer beleven...
|
Oeps neen, vorige week zondag, omdat ik thuiskwam en mijn ketting en armband alle 2 stuk op de tafel lagen, en die heb ik gekregen van mijn oma die juist overleden is. (weet trouwens nog altijd niet hoe ze stuk gegaan zijn, ze waren nog heel toen ik vertrok)
|
vanmiddag bijna toen ik er doorheen zat op mn werk
maar echt gehuild, 4 weken terug toen ik afscheid nam van mn vriendje die ik op de vakantie had leren kennen. |
Dinsdag. M'n vriend was weg en ik had die nacht niet kunnen slapen omdat meneer lag te knarsen.
Als ik niet goed geslapen heb kan ik al janken omdat m'n haar niet goed zit. Als ik wel goed geslapen heb kan ik vrijwel om niks huilen, of m'n zus moet overleden zijn o.i.d. Heel verschillend dus. |
Twee weken terug op vakantie.
Ik heb 6 weken terug mijn voet gebroken en mag er nog tot volgende week donderdag niet op steunen. Niet lopen dus. Oftewel: ik kan bijna niks. Om niet helemaal thuis weg te schralen ben ik maar met mijn ouders mee op vakantie gegaan (ook omdat zij anders niet konden gaan, want ik kan nu niet alleen thuis blijven). En toen heb ik 's avonds in de tent een keer heel erg en lang moeten huilen omdat ik gewoon genoeg had van het me dood vervelen, steeds met krukken een heel eind naar de wc op douche te moeten lopen en niet eens zelf iets te drinken te kunnen pakken enzo. BLERGH, nouja, en daar huil ik de laatste tijd dus vooral om. Maar het kan erger natuurlijk :o Ik huil gewoon best veel :o :) |
O, vast heel recentelijk, ik leef nogal mee met televisie en film :o
|
Vorige week op vakantie. Ik miste m'n vriendin toen echt heel erg. En ik was toen naar een heel treurig nummer aan het luisteren op mn mp3 speler. Maar zaterdag zie ik haar gelukkig weer. (y)
|
kan t me niet meer herinneren, héél lang geleden dus
|
phoe even denken hoor...
Ik denk dat de meest recente keer een half jaar geleden was, toen m'n moeder zowaar een traantje wegpinkte omdat ik ook de weekenden niet meer thuis zou komen... |
eergisteravond... bijna uit met m'n vriendje...
|
Op vakantie toen had ik even een dipje, 2 weken geleden.
|
Citaat:
|
Toen ik gister probeerde Makelville iets duidelijk te maken op N&A. Gewoon uit pure wanhoop en onmacht, want je kan niet doordringen in dat eigen wereldje van haar. :(
|
Citaat:
|
wat eeen verdriet toch allemaal :( :p
|
Citaat:
|
Euh. 6 jaar geleden ofzo?
|
April dit jaar heb ik voor het laatst echt gehuild.
|
ik ben een jongen
jongens huilen niet jongens zijn stoer |
Gisteravond, door die Shock doc op yorin. Triestheid voor de mensheid:(
|
Zojuist, toen ik die fout in de topictitel zag. :p
|
Nou, ik moest gisteren huilen bij AI/Artificial intelligence. :bloos: :bloos:
sorry, ik ben nou eenmaal een emotioneel mens |
Citaat:
|
Citaat: