![]() |
Sharazea
Hoi,
Ik heb zojuist het downloadprogramma Sharazea op m'n laptop geďnstalleerd. Het zoeken naar audio bestanden duurt echter absurd lang. Het zoeken op een toch bekende naam als 'Michael Jackson' bijvoorbeeld (bij wijze van voorbeeld) levert binnen 5 minuten maar 2 zoekresultaten op. Wie gebruikt dit programma ook en weet waar dit aan kan liggen? Hoe kan ik dit programma sneller maken? (Kan dat überhaupt?) Ik gebruik een draadloze rauter. Kan het daar iets mee te maken hebben? |
Daar hebben we een Centraal Topic voor.
|
Citaat:
|
misschien ander dl prog gebruiken zoals limewire oid.
|
Citaat:
|
Vraag het nou maar in het Centrale Filesharing topic, hier komt toch een slotje op. :)
Maar bedoel je nou Shareaza, of toch Sharazea? |
Citaat:
Shareaza is gratis, ik vraag me af waar je dan 2,50 voor hebt betaald. |
Citaat:
M@rco, ik moest toch echt eerst €2,50 betalen. Ligt het daar aan? heb ik dan wel de goede versie? |
Citaat:
en als ik het antwoord op de vraag had geweten had ik het wel gegeven hoor :). |
Citaat:
Ik zou het maar gewoon verwijderen en de laatste versie downloaden van die officiele site, dan weet je zeker dat het goed is :) |
Volgens mij heeft hij via zo'n nepsite gratis software gekocht en wordt straks 2500,- afgeschreven van zijn rekening :)
En hij moet gewoon in het centrale topic posten. |
Citaat:
Gevonden na een google-search. |
Sucker :p
|
Citaat:
|
droog
|
Het werkt voor geen meter. :(
Moet ik nu het hele programma verwijderen? Is dat programma op zich dan ook een rip-off? Kunnen mijn andere bestanden nu virussen bevatten die eventueel met dat programma binnengeslopen zijn? Ik weet niks van pc's dus help aub. :o |
download programma's koop je toch niet :confused: cork
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk dat je het beste dat Shareaza kan vergeten, je zou van www.shareaza.com nog de originele versie kunnen downloaden. Ik zou even met AVG (=virusscanner) en Hitman Pro (= een aantal spywarescanners bij elkaar) heel je computer scannen, dan weet je of je nog virussen/spyware hebt. En die 2,50 ben je kwijt aan niets. :) |
Citaat:
|
Er is zat gratis software. Zoek dan een ander programma die wel gratis is. Betalen is wel het laatste wat ik zou willen.
Kijk voortaan toch maar dat Centrale Topic door...:o |
Citaat:
edit: Een gratis virusscanner niet nee. |
Citaat:
|
Even opnieuw proberen, als het dan nog niet gaat kun je even proberen te scannen met alleen Ad-Aware.
Als dat niet lukt weet ik het ook niet meer. :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Post aub ff een Hijackthis-log in [centraal] spyware & adware, Mark Almighty.
|
Gebruik inderdaad de centrale topics eens. Die zijn er niet voor niets.
|
Hoeft niet meer, ik heb het al verwijdert (Shareaza) alleen Hitman niet, maar dat doe ik misschien nog, omdat, als je hem opgestart hebt, hij niet meer afsluit als je op 'stop' of 'sluiten' drukt. (n)
|
Post maar toch ff een hijackthis-log, want dan kan ik op een oog zien of je rotzooi (spyware/adware/virus/enz) op je computer het staan, en je zo een oplossing geven.
|
Citaat:
The requested URL /software/HijackThis.exe was not found on this server. |
|
Citaat:
|
Ik vind dit Hitman- en HijackThis-dingen eigenlijk helemaal niet zo fijn. Klinkt vreemd, maar ik heb iets meer vertrouwen in Microsoft Antispyware. ;)
|
Offtopic:
Citaat:
Hitman pro is een combinatie van anti-spyware programma's en hijackthis is maar een register editor. En ms antispyware controleert té streng. Maar ja, laten we dit maar mooi bespreken in de centrale topic. En gaarne hier niet onnodig offtopic'en. Citaat:
|
Te streng voor spyware bestaat in mijn ogen niet..
|
Offtopic:
Citaat:
Dus voor mij is hij te streng. Ik zal het ff herhalen: Post uw commentaar in over Shareaza in [centraal] filesharing, en post uw commentaar over hitman pro, hijackthis, enz in [centraal] spyware & adware. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:53. |