![]() |
..Hetero maar toch benieuwd na sex met meisjes..
mmm ik ben hetero, maar toch benieuwd hoe sex met een meisje is.. Ben ik nou de enige...? :bloos:
|
ik denk dat 40% van de vrouwen dat heeft.
|
Ik weet zeker dat je niet de enige bent... en als je het nog eens gaat uitproberen dan weet ik weer zeker dat je niet de enige bent!
en bovendien kan ik het je absoluut aanbevelen om de nieuwsgierigheid eens in de praktijk om te zetten... |
nee, dat is heel normaal en was tot een jaar geleden ofzo ook nog ns erg hip
|
ik heb precies het zelfde als TS.
maar ga t vast nog wel eens meemaken |
Tjongejonge, iedereen is toch benieuwd naar dingen die ze niet kennen?
|
Is dat eenabstracte nieuwsgierigheid naar het onbekende, of is het gekoppeld aan een bepaald meisje?
|
Citaat:
|
Je bent de enige.
|
Mag ik d.m.v Morgan's geweldige uitspraak bij deze een slotje aanvragen?
|
Citaat:
|
En hier meldt zich er nog eentje...
|
nee, je bent niet de enige, ik heb het ook, maar ik ben voorlopig nog lang niet uitgekeken op mannen :)
|
Citaat:
|
Volgens mij krijgt idd bijna iedere vrouw dat wel.. :) Ik denk dat vrouwen daar wat makkelijker in zijn mannen :o
|
Citaat:
|
Ik heb een vrijwilligster gehad die zich aanbood, maar ik vond het toch te raar. Ik heb al een man. Bovendien werd ze een beetje verliefd, en ik ben niet bi, dus dat wilde ik haar niet aandoen.
Niet gedaan dus, maar als ik het al met iemand wilde, was zij het wel. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik weet ook niet hoe het is; sex met een man(!! :| :| ). Maar geloof me, ik ben er echt niet benieuwd naar. |
Citaat:
|
:d
|
Helemaal niet gek :)
Ooit sterft de mens uit omdat alle meisjes te druk zijn met aan elkaar te frunniken :) |
Citaat:
Gadver |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als je nieuwsgierig bent naar seks met meisjes en het daarom doet, zal het je tegenvallen, er ontbreekt gewoon een aantrekkingskracht dan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Er is een verschil tussen handelen van meisjes onderling en jongens. Tjee, je hebt echt gelijk. Stupid |
Morgans rake en nuchtere maar grappig verwoorde manier van oordelen wordt hier al een paar jaar een stuk meer op prijs gesteld dan het jouwe.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ken genoeg heteromeisjes die dat ook wel eens geprobeerd hebben. lust, maar geen liefde.
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat iemand geen liefdevolle gevoelens of aantrekkingskracht voelt t.o.v. een jongen is iets anders, maar het ging om sex opzich. En om dan maar gelijk te gaan roepen dat het vies is, neigt wel een beetje naar homofoob zijn ja. Net als jonge kinderen die sex vies vinden, if you haven't tried it, you'll never know... On topic: ik denk dat de fantasie, of de gedachte er altijd is, het is een verschil als je het ook gaat uitvoeren, niet dat je dan gelijk bi bent, maar je stiekeme fantasie kan goed tegenvallen of juist niet waardoor je misschien gaat twijfelen aan jezelf. Fantaseren kan geen kwaad, en uitproberen naar mijn mening ook niet, maar denk er wel goed over na wat je dan kwijtraakt |
Ik ben het ook eens met Morgan!
Vampire_esje |
Citaat:
|
Citaat:
Je dwaalt helemaal af; waar jij mee begon. Wacht, laat me je ff Quoten. Citaat:
Zelfs iemand van 8 weet dat; "Iedereen" een ruim begrip is. En daar sprak ik je op aan. Dan moet je nu niet beginnen met: Citaat:
Nee, ik weet niet hoeveel mannen er mannen pijpen. Maar ben er zeker van dat het niet 'iedereen' is. En als ik reageer dat ik het mij vies lijkt, en dat ik het nooit zou willen doen; ben ik opeens een homofoob? Laag hoor. |
Citaat:
Goed, terug naar het 'iedereen is daar benieuwd naar'. Ik geloof niet dat er ook maar íemand op de aarde is die normaal kan denken die zich niet onwillekeurig dergelijke dingen afvraagt. Het gaat niet om fantasieën, het gaat niet om interesse, het gaat domweg om de gedachte 'Goh, hoe zou seks zijn met een man?' Je kíest niet voor zulke gedachtes, ze komen gewoon vanzelf in je op. Vergelijk het met over een brug rijden in de auto en je afvragen wat er zou gebeuren als je in het water zou rijden. Vergelijk het met benieuwd zijn naar eten vinden op de noordpool. Vergelijk het met DBZ zitten kijken en je afvragen hoe jouw leven zou zijn als je kon vliegen. Vergelijk het met op de rand van een afgrond staan en naar beneden te kijken en je afvragen hoe het zou zijn om gewoon naar beneden te springen. Er komt gegarandeerd een moment in je leven waarin je onwillekeurig een gedachte zult wijden aan hoe het zou zijn als jij seks zou hebben met een man. En dat idee hoeft niet opwindend te zijn en niet iets dat je ooit uit wilt voeren, maar de gedachte komt hoe dan ook in je op. En ik moet wél beginnen met 'weet jij hoeveel mannen er pijpen', want blijkbaar realiseer jij je niet dat er helemaal niet zoveel verschil zit tussen seks met mensen van hetzelfde geslacht, en seks met mensen van een ander geslacht. Vrouwen pijpen mannen en mannen pijpen mannen. Aangezien dat allebei met een mond en een penis wordt gedaan, verandert dat dus niets aan de actie op zich. Mannen neuken vrouwen in de anus en mannen neuken mannen in de anus. Wederom verandert er niets aan de handeling zelf. Het is ongelooflijk kortzichtig om niet in te zien dat de seks op zich tussen twee mannen niet viezer is dan seks tussen man en vrouw. Natuurlijk begrijp ik dat je er zelf geen zin in hebt, ik zit ook niet te wachten op seks met vrouwen. Dat wil echter niet zeggen dat de séks vies is. Ik word gewoon niet opgewonden van vrouwen. Ik word ook niet opgewonden van honden. Dat wil niet zeggen dat honden die paren vies zijn. En als jij dan "Whaaah, neuh. Nooit. :eek: Gadver" gaat zeggen, komt dat niet als een normale, volwassen opmerking over. Zoals gezegd - dat jij het niet wil, dat is begrijpelijk. Maar blijkbaar kun jij je nog niet realiseren dat het werkelijk niet nodig is om om het hardst te roepen dat homoseks vooral zo vies is, om aan te geven dat jij er zelf absoluut geen behoefte aan hebt. "Nee, seks met mannen lijkt mij niets," zeggen, dat kan. "Whaaah, neuh. Nooit. :eek: Gadver" is de reactie van een kind dat nog niet in staat is om zelf na te denken. |
Woh..
wat een heldere uitleg... :o |
Citaat:
Er is al onderzocht dat er nieuwe mensjes geboren kunnen worden wanneer er twee eicellen samengebracht worden op een speciale manier en dan weer teruggeplaats worden in een baarmoeder. Wel is het zo dan dat er alléén maar meisjes geboren zullen worden, vanwege het gebrek aan de y-chromosomen. Maar dan is dat dus ook geen probleem meer. Ontopic: Ik voeg me bij de meerderheid denk ik, ik zie het ook wel zitten, ben denk ik ook best bereid om het echt uit te voeren mocht ik die kans krijgen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee
|
Citaat:
Geloof me; bij mij komt eerder de gedachte naar boven; NOOIT :| . Kan wel zijn wat jij zegt; domweg die gedachte, maar laten we het erbij houden dat het bij mij dus niet zo is. Ik walg er eerder van. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:16. |