![]() |
Problemen met aansluiting SNES
Ik heb deze week een SNES gekocht op een braderie. Het is een hele tijd geleden dat ik zo'n ding gehad heb, dus het aansluiten/werken gaat niet helemaal soepel. Het schijnt dat je de frequentie handmatig moet afstellen, maar is dit voor elke tv verschillend? Zo nee, welke frequentie moet ik dan hebben? Er zit overigens geen scartkabel bij, maar een ding dat via de antenne gaat.
Ik kan me trouwens niet herinneren dat ik mijn oude SNES (nieuw gekocht toen) ook zo aansloot.. :) |
nes, snes, sega allemaal via de antene/kabel aansluiting, en freqeuntie is idd zoeken.
Kan hem niet vinden op mijn tv voor mijn nes. |
Citaat:
|
Kan je niet gewoon handmatig dat ding opzoeken? Zo gaat dat bij mijn tv wel. Gewoon naar een zender gaan waar je hem wil hebben, dan handmatig zenders laten zoeken en gewoon net zolang tot je SNES voorbijkomt (wel aanzetten natuurlijk, zodat je hem ziet :D ).
|
Citaat:
|
Hij komt toch gewoon op een AV kanaal?
|
Snes, Nes, Sega niet, rest wat scart heeft wel :)
|
Citaat:
|
Je moet hem via je tv aansluiten hij heeft geen scart of video uitgang. Alleen waar je normaal kabel televisie in doet.
Ik zoek nog een kabel wat een ps 2 en een psx en een nes en een mastersystem allemaal bij elkaar op een kabel zet. |
Citaat:
|
Voor de AV ingang hoef je te minste geen extra omzet kastjes aan te sluiten.
zo werkt mijn nes in iedergeval prima :confused: |
Citaat:
|
Mijn snes en mn sega gaan anders vrolijk wel op de scart :p.
|
Hoe doe je dat?>
Ik moet ook zo een kabel hebben!! |
Ik heb SNES gewoon met SCART hoor. :)
|
Tis al gelukt. :)
|
En Nes en Sega Mastersystem?
Die moet ik scart hebben. |
Citaat:
|
gebruik de scart van je n64 of cube
|
de NES kan toch gewoon op SCART mbv tulpstekkertjes en een scartblokkie? aan de zijkant van de NES zitten van die tulp-uitgangen..(beeld+mono geluid)...lijkt me dat et moet werken...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
SNES kan op scart, maar je moet er wel zo'n ombouwgeval voor hebben.
Ik heb hem met de rood/geel/wit aansluiting vastzitten (geen idee hoe zoiets heet in vaktaal). Scart is jonger dan de NES, dus die kan daar uiteraard niet op. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:29. |