![]() |
Vandaag ben ik trots op mezelf, omdat...
Vandaag ben ik trots op mezelf, omdat ik vanmorgen expres vroeg ben opgestaan om te gaan sporten.
Een positief topic. Ik geloof dat ik tijden geleden ook zo'n topic heb geopend. Ik probeer dit regelmatig tegen mezelf te zeggen en ik moet zeggen dat het helpt. Bedenk per dag eens waarom je trots op jezelf bent. |
Ik ben trots op mezelf omdat: ik de ramen gezeemd heb, de was opgehangen heb en beneden gestofzuigd heb voor mijn moeder en dat vond ze heel erg lief :)
|
Ik ben trots op mezelf omdat: ik toch nog drie kwartier heb geskate terwijl ik ook nog veel moest werken. Zo laat ik mijn sport tenminste niet meer schieten. (Helaas begon het na een halfuur wel te regenen, zodat ik naar huis moest :()
|
omdat ik mezelf niets gedaan heb terwijl ik onwijs die behoefte had, en t gevoel heb dat ik dus wel sterk kan zijn :)
|
Omdat ik ondanks ik het om een uur of 5 zo verschrikkelijk zat was, toch mijn werk heb afgemaakt zonder het af te raffelen.
|
ik ben trots op mezelf vandaag, omdat ik de waarheid heb gezegd tegen een enorm goede vriend van me. Tenminste, hij voelt aan als een enorm goede vriend
|
... ik een eigen appartement voor mezelf geregeld heb:cool:
Eindelijk(y) |
Ik ben altijd trots op mezelf, omdat ik altijd blij ben.
|
...ik WolterB te vlug af ben geweest met het nsb'en van een L&R-topic op M&M. :D
Want dat valt niet mee! :p |
Ik ben niet trots op mezelf, heb vandaag nog niks gedaan waar ik trots op kan zijn. :)
|
Citaat:
Ik ver voor mn wekker uit bed was en gelijk ging ontbijten (wat met 2 andere huisgenoten die ook al wakker worden best gezellig was), al afgewassen heb, zo ga stofzuigen, opruimen, boodschappen doen en dat allemaal voor half 1 :o |
Ik ben trots op mezelf.. Tsja.. :rolleyes:
Omdat ik naar 4vwo mag :) Wat best moeilijk was :( |
ik haar gister heb kunnen laten merken dat we altijd bij me terecht kan.
en dat kon ze erg waarderen :) |
Ik ben trots om mezelf omdat ik ondanks de tegenzin al heel veel heb schoongemaakt in huis voor mijn moeder :)
|
Vandaag ben ik trots op mezelf, omdat... ik serieus nadenk over dagbehandeling, ook al vind ik het heel eng!
|
Vandaag ben ik trots op mezelf, omdat ik de auto niet in de prak heb gereden. (y)
|
Ik ben vandaag trots op mezelf omdat ik nog steeds niet heb geantwoord op het smsje van mijn ex vriendje (bijna 2 weken uit), omdat we eigenlijk hadden afgesproken geen smsjes te sturen tot zondag :o . En ik vind het heel moeilijk om niets van me te laten horen, omdat ik gewoon heel veel om hem geef, maar op dit moment hadden we gewoon die afspraak liggen, omdat ik dacht dat het beter was om het even rustig aan te doen, voor mij, maar ook voor hem.
En daarom ben ik dus trots op mezelf :) |
Vandaag ben ik trots om mezelf omdat ik wat tekeningen heb verzameld en gebundeld in mijn plakboek. Ik vind dat ik elke dag iets moet 'maken' en daar slaag ik de laatste tijd aardig in.
|
Oeww cool!!
Owkee ik ben trots op mezelf omdat ... oef laat ik maar es me kamer gaan opruimen, dan ben ik dáár wel trots op! =) |
... omdat mijn collega zei dat ik goed ben in mijn werk!
|
omdat ik allerlei mailtjes heb gestuurd die ik steeds voor me uitschoof, en omdat ik hoop opgeruimd heb :)
|
Omdat ik gewoon goed ben.
|
In welk opzicht?
|
Ik me goed voel en helemaal niet meer bang ben ofzo :)
|
na een half jaar weer goed kan lopen met 2 benen :D
en er al 1.5 kilo spier is teruggekomen van de verloren 5kg |
omdat ik alles achter me gelaten heb wat me depri maakt(e) en me vandaag top voelde!
|
Uhm... Omdat wij heel lekker gekookt hebben...? ;)
|
Citaat:
|
ik gewoon verteld heb wat ik gister voelde en dacht.
|
blabla omdat ik uitmezelf de borden heb gewassen 3 keer zelfs :o
|
omdat ik morgen weer naar het riagg ga :p
dat ik de stap toch weer heb genomen |
omdat ik eindelijk eens een keertje wat rustiger reageer op verkeerssituaties bij het autorijlessen.
|
ik al mijn spullen uit hebt gepakt, gewerkt heb en zometeen ga helpen verven :cool:
|
ik vandaag de afspraak heb gemaakt om in groepstherapie te gaan..
|
ik vrijwillig mn broer heb geholpen met zn krantenwijk :p
|
ik nog leef in dit gekkehuis
|
dat k ondanks dat k zooooooo verneukt was wel gewoon gewerkt heb..
|
ik hem heb verteld hoe ik me voel en wat ik moeilijk vind :)
en hij vond het nog niet eens raar ook, maar goed :d |
ik vandaag met mam de zolder aan het opruimen ben, en ik dat nog leuk vind ook:)
|
Ik heb vier wassen gedraaid en opgehangen, een hele zooi was opgevouwen, een beetje gewerkt, wat boodschappen gedaan en rustig gereageerd toen de kat gek (= oa bijten) deed. En de zolder een beetje verder opgeruimd.
Conclusie: een productieve dag dus. ;):) |
ik ben trots op mezelf omdat t me lukt om gezond te blijven eten!
|
omdat ik de waarheid tegen mijn baas heb gezegd.
|
Ik niet heel bang ben voor de tandarts ondanks dat er weer een verstandskies doorkomt :)
|
omdat ik na een half jaar uit de running te zijn geweest mijn werk weer moeiteloos oppakte.
|
omdat ik aan mijn scriptie verdergewerkt heb :)
|
Voor m'n baas m'n vrije dag opgaf (ik moest naar het ziekenhuis dus ik hoefde gelijk de hele dag niet te werken)
en kwam helpen omdat er weinig mensen waren. |
hehe.. uh.. das lastig, als je pas een uur uit je bed bent :o :D
Ik ben trots op mij..omdat ik voor het eerst in een paar dagen voor 12 uur ben aangekleed :bloos: en omdat ik vandaag heb besloten eens flink aan de slag te gaan... (nu nog even uitvoeren :o ) |
Omdat ik de afgelopen paar dagen de dingen gedaan heb die ik ook moest doen en zelfs meer, ik weer een soort van ritme aan het krijgen ben en me over kleine minpuntjes heen kan zetten
|
Ik ben trots op mezelf, omdat ik vandaag een ex terug heb gezien op de kermis, en vorig jaar als ik hem zag kreeg ik nog altijd zo'n rotgevoel en nu ging het gewoon goed.
|
Omdat ik mezelf heb beheerst vandaag tijdens het werk :o (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:20. |