![]() |
alternatief voor glijmiddel
Is er zo'n alternatief ?
Heb al gehoord dat water helpt ... Laatste tijd sta ik nogal droog ondanks ik opgewonden ben. Vrijen is dan minder aangenaam omdat het pijnlijker is. Naar een apotheker voor glijmiddel ga ik niet ( klein stadje, iedereen kent iedereen ) |
Water vindt ik zelf niet zo fijn, haalt juist het natuurlijke glijmiddel weg en water voelt dan nogal stroef aan.
Wat wel goed help, is gewoon olijfolie. Oke, het lijkt een beetje gek, maar werkt wel goed. En spuug (speeksel) werkt ook wel, dus flink veel orale seks hebben. Bovendien, wat is er mis met het halen van glijmiddel? Dit kun je buiten een apotheek ook gewoon bij een drogist of een groot warenhuis halen. En al zóu je een bekende tegenkomen, wat dan nog? Ik zie het probleem niet, maarja ik ben dan ook best vrij in dat soort dingen. |
Ga je toch een keer in een andere stad?
|
Citaat:
|
gewoon een keer stevig tuffen inderdaad.
En als dat te plastisch is: vraag je vriend om een kwijlende befbeurt. |
Yup, na een keertje sex met olijfolie zul je nooit meer met onschuldige gedachten in een pizzeria zitten.
Maar babyolie werkt ook goed, neem de zo min mogelijk geparfumeerde. En spuug, veel kwijl. |
Citaat:
Bestel via 't i-net. Als je het besteld op www.sexwoordenboek.nl dan krijg je het in een blanco pakketje van TPG post zonder zichtbare afzender. En anders gebruik je een beetje spuug, werkt goed en vooral: tis gratis. :p |
roomboter :o
ok niet grappig. |
glijmiddel overal te koop, ook in supermarkten waar niemand je kent. Of in sexshops als je specifiek glijmiddel wil bv anaal
|
Gewoon glijmiddel halen. Desnoods ergens anders.
Olie kan inderdaad het eea verstoren zoals al gezegd en water is helemaal een afrader. Spuug kan wel maar werkt niet echt lang volgens mij. |
Jezus, wat is er mis met een flesje glijmiddel kopen, ookal kent iedereen je? Iedereen heeft seks hoor! Culture shock! :eek:
|
Spuug, maar waag je gewoon naar de winkel voor glijmiddel. Denk je dat dat in de winkel. apotheek staat omdat het nooit verkocht wordt?!
|
Waarom koop je het niet gewoon?
Die mensen zijn echt wel wat gewend hoor, die gaan je echt niet uitlachen... Je moet gewoon schijt hebben aan iedereen, en lekker aan jezelf denken, dat doet iedereen... :rolleyes: |
wat dacht je van zaad?
|
kits
|
spuug
|
Spuug werkt toch prima?
|
Elke drogist heeft tegenwoordig glijmiddel. En anders bestel je het anoniem op t net hè.
|
Jezus waar doe je moeilijk over, koop glijmiddel als je glijmiddel hebben wil, net of iemand het zal rotten dat jij wel een héél flesje glijmiddel hebt gekocht bij de drogist. Natuurlijk hebben ze het daar weken later nog over.. :eek:
Water vind ik persoonlijk enorm klote, doet gewoon pijn...:| Een klein beetje ongeparfumeerde babyolie zou je kunnen proberen, of vaseline.. Spuug kan, maar dat droogt bij mij heel snel en voelt daarna verbazigwekkend rot. :| Ga maar gewoon glijmiddel halen dus, desnoods via internet ;) |
Het kan daadwerkelijk níemand iets schelen als je zoiets koopt, die mensen zijn 't na 5 minuten alweer vergeten.
Maar goed, spuug anders. |
Vaseline 100% zuiver - ongeparfumeerd ;)
|
weet je wat helpt, dat babyspul waar men baby's insmeert. Dat is egt zo kk glad :D
|
huh, dat kan je toch bij elke sexwinkel kopen ... ik hoop voor je dat je wel ns in een grotere plaats dan t dorp waar je woont komt, dan moet je het zo gevonden hebben
|
Citaat:
|
Citaat:
|
je kan ook glijmiddel bij drogist halen en anders koop je babyolie...gebruiken wij altijd....erg lekker!!
|
Citaat:
|
als je geen glijmiddel durft te kopen smeer jij dan maar zeep op je doos
|
Citaat:
|
Uhuh,ga gewoon glijmiddel halen
En als iemand je herkent,soit,het plafond dondert heus nietn aar beneden :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:12. |