![]() |
hoe lang blijven ballonnen mooi?
Mijn ouders zijn afgelopen jaar 25 jaar getrouwd. Nu mijn moeder deze maand 50 word houden we bij ons thuis een bbq om deze beide dingen te vieren met familie en vrienden. Wij, mijn broertje en zussen gaan op die dag de tuin versieren. Het plan was dat met slingers en ballonnen te doen. Hiervoor wilden we zilveren ballonnen gebruiken omdet het een zilveren huwelijk is. Maar het duurt wel even om zoveel ballonnen op de blazen. Dus mijn vraag hoe lang blijven ballonen goed/mooi. En we zitten evt ook aan helium te denken hoe duur is dat en hoe lang blijven ze mooi?
bvd |
Bij heliumballonnen moet je er maar vanuit gaan dat ze 1 dag echt goed blijven zweven denk ik.
|
okeej bedankt... en als je ze gewoon opblaast..??
|
pff, als je ze normaal op blaast blijven ze wel een weekje goed hun vorm houden hoor.
|
Citaat:
|
Citaat:
je ne comprend pas |
Je kan 3-4 dagen van tevoren beginnen denk ik.
|
Mijn ervaring is toch wel dat ze na 2 dagen behoorlijk leeg zijn gelopen en slecht zijn geworden. Kun je overigens niet een goedkoop elektrisch pompje kopen/lenen? Dan gaat het een stuk sneller. Je zou eens kunnen kijken of je mensen in je omgeving hebt die kamperen; vaak zijn daar wel mensen bij met zo'n elektrisch pompje.
|
electrisch is een beetje overdreven, je kan ook gewoon zo'n ballon pomp kopen. 2 arm bewegingen en je balon is vol.
|
Zo'n electrisch pompje is wel echt heel relaxt hoor.
Ik heb jaren in een feestcommissie gezeten, en soms maakten we complete pilaren en bogen van balonnen (ja was leuk), en opblazen of met een hamdpompje duurt stukken langer. |
Zo'n 3 dagen.
|
wat voor electrisch pompje bedoelen jullie? Gewoon zo'n electrische luchtbeddenpompje?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:13. |