![]() |
Toe Nouuu
Ja oma, daar gaat ie dan
|
Kijk kijk kijk daar gaat ie snel pak je camera voordat het te laat is :confused:
|
historie kun je altijd weer terugvinden hoor... geen camera voor nodig toevallig
|
klopt maar het is altijd handig. En dan nog heb ik geen idee waar de fuck dit over gaat.
|
ja dat zat ik me net af te vragen op zich
|
...wat is nou een onderwerp dat je zegt van NOOOUUUUW
|
he Wammus, heb jíj dat wel eens in je reet gehad dan?
|
Nee eigenlijk niet maar ik vroeg me af of mensen dat wel eens hebben gedaan en ik denk dat een topic op seks snel gesloten word dus doe ik het maar zo.
|
oke, voor het onderwerp dan..
om ff terug de komen op het oude PIStopic.. hoe ik het nu heb, nog steeds ben ik zo snel dat ik tijdens het plassen niet eens de tijd heb voor een slok.. maar wel drink ik meestal eerst me glas op voor ik die kant opga zegmaar mot oma nog steeds van 1 biertje 2 keer plassden? |
ik heb nbog nooit iets in me kont gehad...
wel op tv eens een heel raar ziekenhuisprogramma gezien :S |
:D
mja om maar ff openhartig uit de hoek te komen..NEE..het is vooruit gegaan..tis nou om het biertje zeg maar! |
maar wat ik toen nog zei, als je begint op een dag, en je gaat pas rond een uur op 23 uur voor het éé®st naar de wc, dan pas komen de biertjes die je ervoor dronk eruit... en na die eerste keer moet je idd wel veel vaker ja
|
|
ik lich weer helemaaaal in een deuk man
|
mirthe laat zich verleiden door dit topic
|
shit hoe bedoel je bored maybe moete we afspreke op de schietbaan in drenthe
|
schietbaan? neee die hindernissenbaan man, geweldig
maar idd, ik mag me zelf nu ontopic noemen |
ik had trouwens gehoord dat daar wel eens iemand is neergeschoten toen er wild vlees liep (zeg maar een toerist), want die schietbaan zit er dus ook he
|
ja die schietbaan ken ik niet, ik bedenk me nu trouwens dat iok er wel geschoten heb, maar dan net he?
op zo'n scherm met allemaal poppetjes met een geweer, en een keer met een pistool da was ook nep volgens mij. en in zo'n enorme auto, hoe noem je dat ook weer, die terein afgecrost, bijna me tanden uit me mond |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:26. |