Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Algemene schoolzaken (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=45)
-   -   zijn dit dezelfde boeken? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1242061)

mira_love 06-08-2005 17:13

zijn dit dezelfde boeken?

Ik ben via internet het volgende boek gekocht, tenminste dat was ik van plan,:
Psychologie en Sociologie
ISBN 9001400035, 4e druk

Nu heb ik het volgende boek binnen gekregen:
Pyschologie en Sociologie
ISBN 9001976026, 3e druk

Zou dit erg zijn, een andere druk???? Wie kan mij dit vertellen?

Alvast heel erg bedankt.

Groeten,
Miranda

Wawl 06-08-2005 17:17

Ja, dit lijkt me niet handig. Jij hebt betaald voor de nieuwste druk, dus die moet je ook krijgen. Ik zou even contact opnemen met de winkel waar je dit boek hebt gekocht, of heb je het tweedehands gekocht?

mira_love 06-08-2005 17:18

Citaat:

Wawl schreef op 06-08-2005 @ 18:17 :
Ja, dit lijkt me niet handig. Jij hebt betaald voor de nieuwste druk, dus die moet je ook krijgen. Ik zou even contact opnemen met de winkel waar je dit boek hebt gekocht, of heb je het tweedehands gekocht?
het is dus tweede hands, misschien niet echt slim, maarja, had ISBN nummer en druk toch echt wel vermeld!!!!!

Wawl 06-08-2005 17:23

Citaat:

mira_love schreef op 06-08-2005 @ 18:18 :
het is dus tweede hands, misschien niet echt slim, maarja, had ISBN nummer en druk toch echt wel vermeld!!!!!
Ja, dan lijkt het me dat je bent opgelicht of er is sprake van een fout. Weet je zeker dat de afspraak was dat jij de 4e druk zou ontvangen en niet de 3e? Je zou hem/haar kunnen bellen en zeggen dat je de overeenkomst ongedaan wilt maken omdat hij zijn verplichting niet is nagekomen. In dat geval krijgt hij z'n boek terug en jij je geld. Ik hoop voor je dat dit gewoon een fout is en dat alles op een normale manier hersteld kan worden.

mira_love 06-08-2005 17:26

Citaat:

Wawl schreef op 06-08-2005 @ 18:23 :
Ja, dan lijkt het me dat je bent opgelicht of er is sprake van een fout. Weet je zeker dat de afspraak was dat jij de 4e druk zou ontvangen en niet de 3e? Je zou hem/haar kunnen bellen en zeggen dat je de overeenkomst ongedaan wilt maken omdat hij zijn verplichting niet is nagekomen. In dat geval krijgt hij z'n boek terug en jij je geld. Ik hoop voor je dat dit gewoon een fout is en dat alles op een normale manier hersteld kan worden.
heb intussen al contact gehad met de verkoper. Er is wel sprake van een fout, dus ik hoop dat ik het geld terug kan krijgen als ik het boek terugstuur. Nog even afwachten.

Wawl 06-08-2005 17:28

Citaat:

mira_love schreef op 06-08-2005 @ 18:26 :
heb intussen al contact gehad met de verkoper. Er is wel sprake van een fout, dus ik hoop dat ik het geld terug kan krijgen als ik het boek terugstuur. Nog even afwachten.
Mooi, dan zal je probleem wel opgelost worden. (y)

Balance 06-08-2005 21:54

In veel gevallen maakt dat trouwens bijzonder weinig uit hoor, die druk. In een enkel geval is d'r een hoofdstuk oid veranderd. Als je hem dan voor een veel goedkopere prijs kan krijgen zou ik dat op de koop toenemen.

Leonoor 07-08-2005 07:53

Citaat:

Balance schreef op 06-08-2005 @ 22:54 :
In veel gevallen maakt dat trouwens bijzonder weinig uit hoor, die druk. In een enkel geval is d'r een hoofdstuk oid veranderd. Als je hem dan voor een veel goedkopere prijs kan krijgen zou ik dat op de koop toenemen.
Ik zou dan wel eerst even kijken of het verschil idd maar klein is...ik ken nl ook boeken waarbij echt de hele hoofdstuk indeling is omgegooid en waarbij sommige hoofdstukken ook gewoon andere informatie bevatten ed.

mira_love 07-08-2005 14:10

Citaat:

Leonoor schreef op 07-08-2005 @ 08:53 :
Ik zou dan wel eerst even kijken of het verschil idd maar klein is...ik ken nl ook boeken waarbij echt de hele hoofdstuk indeling is omgegooid en waarbij sommige hoofdstukken ook gewoon andere informatie bevatten ed.
Ja, daarom denk ik dat ik deze niet kan houden. Er zijn in de 4e druk een aaantal nieuwe voorbeelden en meer informatie opgenomen, dus heb ik toch liever de nieuwe druk. Heb nog steeds niks gehoord, hoop dat de verkoper snel even terug mailt, om alles te regelen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:44.