![]() |
verjaardagstopics
Het beleid op De Kantine vertelt mij dat regelmatig postende personen in aanmerking komen voor een felicitatietopic.
Regelmatig is een relatief begrijp, wat bedoelen jullie met regelmatig? |
Is inderdaad relatief. Iemand die 10 keer op DK gepost heeft, krijgt er geen, iemand die er 1000 keer gepost heeft is een ander verhaal. Er is niet echt een precieze grens, dat lijkt me ook niet nodig.
|
Oke, en zoals ik :p (518 posts), waarvan grotendeels Kantinewerk is?
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar je komt er al een tijd en je post regelmatig, dus van mij zou het mogen. |
Offtopic: Als we het dan toch hierover hebben... Kan er op onzin weer een soort van 'verjaardags callender' komen. Er is een cu2 maar die is oud en verlopen:o Als het nodig is wil ik hem zelf wel onderhouden ofzo:)
|
Citaat:
|
Citaat:
en die ene was niet echt oud en verlopen, maar meer vanwege het verdwijnen van een echte vaste groep onzinners is ie weg :p |
Citaat:
Ik kijk ook altijd wel naar wanneer de posts zijn geplaatst op DK. Iemand die een jaar terug 1000 posts plaatste maar d'r al 5 maanden niet meer komt (hoogstens misschien vlak voor z'n verjaardag om dat topic te krijgen) vind ik geen regelmatige DK'er. Iemand die er nog maar 2 maanden komt en daarin zo'n 500 posts heeft geplaatst weer wel. Het is inderdaad subjectief, maar meestal als we twijfelen laten we hem open. |
Citaat:
|
Citaat:
Moet je maartenlof PM-en :o |
:D
dank u, dank u :) Nog maar 165 dagen :bloos: |
En ik? Ben ik regelmatig?
|
Up van 11 dagen :eek: :o
|
Ik geloof dat hier niet meer veel over te vragen valt.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:31. |