![]() |
Ware liefde
Een meisje vroeg me of ze mooi was...
Ik zei nee Ze vroeg of ik eeuwig bij haar wou zijn... Ik zei wederom nee Toen vroeg ze of ik zou huilen als ze weg zou gaan, En voor de laatste keer antwoorde ik met nee Toen ze weg liep pakte ik haar bij de arm, Je bent niet mooi, je bent beeldschoon Ik wil niet eeuwig bij je zijn, ik MOET altijd bij je zijn, En ik zou niet huilen als je me zou verlaten, ik zou sterven van verdriet... Niet zelf gemaakt maar dacht wel dat het hier moest, wat vind je er van, raakt het je of doet het je niets? |
Nee, het doet me niet zoveel :s
|
Een dude kwam op een dag op dit subforum en plaatste een gedicht...
Nou, het is geen eigen werk, das 1 (moest het eigen werk zijn zou je trouwens een verdomd lange ende grijzige baard moeten hebben want het is al zo oud als de straat, maar kom). Dan punt twee, de grote hamvraag (ofschoon ik eigenlijk vegetariër ben en geen ham lust, maar laat ons vooral niet afwijken van de zaak in kwestie) : "Raakt het me / doet het me iets?" :rolleyes: Neen, want het is rotzooi (n) |
Ik zou het prachtig vinden als ik het zelf zou meemaken (;)), maar om zomaar te lezen laat het me koud.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:57. |