![]() |
Wat mis je op het moment het ergst? #2
|
Ik mis mijn konijn...die is nog uit "logeren" bij oma (vakantie oppas) wordt tijd dat ik m ophaal.......
vriend die naast me zit mist niks...is op dat punt erg gelukkig (gefeliciteerd :) ). |
Iemand bij me. Bepaald iemand, een beetje. Maar eigenlijk zou ieder lief meisje welkom zijn.
|
Citaat:
veel succes dan maar ;) |
Citaat:
Ik wil iemand die zijn armen om me heen kan slaan, iemand die naar me wil luisteren, iemand die ik kan vertrouwen, iemand die me helpt en steunt bij moeilijke momenten. For fucks sake, waarom is half nederland op vakantie :( |
Citaat:
Ik ben zo iemand. :o Maar Verwegiehstan is zo ver weg. :p |
Citaat:
|
de juiste medicijnen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wist ik maar wat ik wil doen, ik zit in een studiekeuzedal. :(
|
Uuhm...
Mooi weer. |
ik mis op dit moment iemand die me even een knuffel geeft :(
|
Citaat:
vandaag miste ik niets(y) |
mn vriendin <3 :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
M'n vriend natuurlijk+alles met hem; knuffelen, seks enz.
Nú mis ik m'n zus want ik verveel me maar ze is aan het werk dus ik zit alleen thuis :( (alweer) This vacation sucks |
Ik mis op t moment alleen een knuffeltje :(
En het mooie weer.. Morgen zelf maar naar het mooie weer toe dan (y) :cool: :d |
Ik wil terug naar de afgelopen vakantie:(
|
Citaat:
|
Zuid-Afrika en de geweldige en mooie tijd die ik daar gehad heb, ondanks alle ellende :(
|
m'n exex-vriendje^^
|
Een beetje rust en een zinvol gevoel!!
|
het geweldige humeur van 2 weken geleden
|
Citaat:
|
ik mis eigenlijk echt goede dagen, dat ik me goed voel, zorgenloos... mja, das iets waarvoor we geen intelect mogen hebben.
|
Ik mis mijn moeder..... :(
|
ik mis een moeder, een leven
|
*wijst naar sig*
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mijn moeder
|
Ik mis.
Ik mis warmte, en iemand die me wil beschermen, iemand die me verteld dat alles wel goed komt. Iemand, waarin ik vertrouw. |
Naomi, die voor 4 weken naar Amerika is =(
|
Emotie en levenszin.
|
ik mis normaal zomerweer en daardoor ook werk :mad:
|
Zomerweer. :|
|
Mn oude buddy's mn oude werk.
|
Ik mis iemand die van me houdt, aan wie ik me verhaal kwijt kan, die mn armen om me heen slaat en zegt dat alles wel goedkomt
|
een hoop.
|
onze hond. hoop zó dat t goedkomt met dat beest
|
Eeen afscheidsbrief, want dan had het allemaal veel sneller gekunt.
|
Mijn vriend die ik 4 maanden en anderhalve week niet kan zien, want hij is gisteren op een vliegtuig naar Alberta (Canada) vertrokken om te werken
Kan wel blijven janken :( |
Hetzelfde als altijd.... </3
|
Mn overleden moeder zoals altijd. En een vriend(gewoon vriend) waar ik goed mee kan praten irl wanneer ik dat nodig heb.
|
m'n oude ik (als die ooit heeft bestaan, zelfs dat weet ik af en toe niet meer)
|
een goede vriend van me. Vrijdag nog gezien, maar wil gewoon even in zijn armen kruipen, in plaats van in de armen van mijn vriend.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:39. |