![]() |
Waarom heb ik altijd zulke situaties?
Tja,
Ik heb echt altijd pech met meisjes zeg :s Nou ik zit nu net een week op Aruba om hier stage te lopen, heel leuk allemaal :P maar nu ben ik hier een leuk nederlands meisje tegen gekomen, bij het uitgaan.. heel gezellig gehad, hoop gezoend enzo... konden alleen niet bij elkaar blijven slapen omdat ze bij haar pa logeert enzo :P Maarja, zij is dus op vakantie hier, logeert bij haar vader.. en vertrekt vanavond weer Nederland :'( Dit soort dingen heb ik nou echt altijd... val ik voor een leuke meid die echt totaal onbereikbaar is... Ik heb wel haar mail adres en telefoon nummer enzo.. maarja, ik zit hier nog 5 maanden... laat haar maar gewoon 'vrij' .. zit niks anders op... maar t voelt wel kl*te... :( |
gewoon contact houden
|
mijsjes?
|
Citaat:
perverseling! :D |
Citaat:
Maar t blijft k*t... :( |
zoek het niet bij jezelf. het lukt echt nog wel een keer op de juiste manier.
|
Kwestie van pech :) En pech kent geen eeuwig leven
EDIT: Maak van de lange IJ in berijkbaar een korte en het woord klopt helemaal (y) Met het woord meisjes idem |
Citaat:
Zal wel door de warmte komen hier :P maargoed... hopen dat het de volgende keer anders loopt zeg.. :/ Dit is echt niet leuk zeg... nou ja... ga me maar gewoon op m'n werk storten voorlopig.. dan kom ik er wel weer overheen... .hoop ik :| |
Oké, je hebt een meisje gezien bij het uitgaan dat er leuk uitzag. Mooi, je hebt gezoend, maar je hebt niet kunnen neuken en nu is ze weer naar huis.... big deal. Ik bedoel, het zal allicht niet de liefde van je leven zijn als je d'r alleen maar 1 avond uit de kroeg kent. Vraag jezelf ook af of je iets wil met zo'n meid die gelijk de eerste de beste in de kroeg op de bek pakt. Ik vind echt dat je je aanstelt, je kent dat meisje niet eens. Zoek terug in Nederland iemand anders voor een echte relatie.
|
Citaat:
En waar haal jij vandaan dat ik haar alleen die avond gezien heb, en dat ze gelijk de eerste de beste op de bek pakte? Okay, m'n verhaal zegt dat niet maar ik ken haar inmiddels veel beter dan alleen die ene avond ;) En je zal er wel gelijk in hebben dat ze niet de liefde van m'n leven zal zijn... maar misschien ook wel... Maar dat neemt niet weg dat ik haar heel leuk vind, en zij mij ook.... Als ze langer hier zou blijven zou het best wat moois kunnen worden denk ik.. Maarja.. niks aan te doen... |
Citaat:
|
Citaat:
T is hier nu ongeveer kwart voor 5... en dan heb ik de rest van de dag/avond en morgen nog de hele dag niks te doen... Hmmzz.. misscien maar eens met m'n camera eropuit dan ofzo... En uitgaan heb ik nu ook niet veel zin in eerlijk gezegd :/ |
Citaat:
|
Citaat:
Had k maar iets duidelijker moeten wezen :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
ALTIJD? :o
jajajaj, nu sla ik door... ik weet het :bloos: |
Hou gewoon contact, die 5 maanden zijn best te overleven hoor. Ze is niet onbereikbaar, dat maak jij er alleen maar van.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:19. |