![]() |
Hoe lang zijn jullie onderweg?
Dus huis => educationeel instituut en terug.
Ik totaal 2,5 uur. Wil iemand hier ruim overheen bieden zodat mijn ellende tenminste wat gerelativeerd wordt? Moeten de mensen die op kamers wonen ff níet reageren natuurlijk. |
5 :(
|
Afgelopen jaar was ik gemiddeld 2 uur en een kwartier onderweg (Spijkenisse --> Delft). Dit zal drastisch ingekort worden vanaf dit jaar (Spijkenisse --> Rotterdam). Exacte tijden daarvan zijn echter nog niet bekend :o
|
Citaat:
|
als ik niet snel een kamer vind.. 5 uur per dag ( heen en trug.. )
|
Zo'n 7 kwartier.
|
1 uur
|
Citaat:
HIHIHIHIH |
Heen en terug? Ongeveer 80 minuten.
|
Kwartiertje fietsen heen, kwartiertje terug.
Maar als ik niet op kamers zou zitten is het heen EN terug een hele ruime 5 uur. Zou helemaal niet kunnen, ben blij dat ik op kamers zit. Maar 2,5 uur voor heen en terug valt toch best mee? Toen ik vorig jaar ergens anders studeerde was het totaal 3 uur, anderhalf uur heen en anderhalf uur terug. Ik snap dat het op den duur erg vervelend wordt, maar dan ga je toch opzoek naar een kamer? |
half uurtje heen en weer
|
Citaat:
|
op kamers zo'n 25 minuten bij elkaar
als ik niet op kamers zou zitten, zo'n 5 uur bij elkaar |
20 minuten fietsen of 15 minuten bus :rolleyes:
|
Ik ben in het totaal 25 minuten onderweg, 15 minuten heen en 10 minuten terug.
Tsja, 's ochtends ben ik altijd wat trager :o |
Ik ben max 40 minutenen onderweg. Eerst 20 minuten met de bus en dan iets van 15mins lopen, kan ook wel de tram/metro pakken maar dat doe ik alleen als het regent.
|
As je het te ver/lang vindt, dan ga je idd toch op kamers (als dat kan)? :o
Ik woon op mezelf en voor mij is het ongeveer 20 minuten fietsen naar de hogeschool en ook iets van 20 minuten met het openbaar vervoer...vanaf mijn ouders was (en is) het iets van 40 minuten met het openbaar vervoer. Maar ik ga verhuizen en dan is het waarschijnlijk te ver om te fietsen (helaas, want ik ga eigenlijk altijd op de fiets...) en iets van 30 minuten met het openbaar vervoer. |
15 minuten fietsen..
als ik alle stoplichten tegen heb. |
Uhm, op een dag heen en terug doe ik er 3 á 4 uur over,
ligt maar net aan mijn aansluiting bus/trein. Nu net sinds een paar weken een kamer, waar ik eind augustus in ga. Dan is het voor mij... 2 minuten heen en terug lopen? :o Woon nu pal naast de school |
half uurtje heen, half uur terug, als ik een (voor mij) normaal tempo fiets. Maar heenweg moet meestal wat sneller, aangezien ik altijd laat ben :o
|
2 uur ongeveer
gevolg mijn dag is om zeep als ik van 8 tot 18 uur les had (gelukkig maar 1 keer per week ma toch leuk is anders) |
Een uur heen en een uur terug meestal. (10 min lopen, 30 minuten metro, 10 minuten lopen en nog 10 minuten speling). Maar ik ben op zoek naar een kamer :o.
|
in totaal 60 tot 80 minuten... hangt ervan af hoe goed het ov in a'dam meewerkt.
|
Minder dan een kwartier fietsen:D
|
Iets minder dan 5uur (daarom zoek ik dus ook een kamer)
|
10 minuten heen, en 10 minuten terug. En nee, ik zit nog niet op kamers. :)
|
Plm. 30 minuten heen en 30 minuten terug.
(Vanuit buitenwijk naar Groningen centrum.) |
45 heen en 45 terug
|
Enschede => Zwolle is ongeveer anderhalf uur.
Enschede => Amsterdam is een uurtje meer. Maar ik vind het absoluut niet erg. Je kunt best veel doen in de trein. |
Huis - uni is ongever 2 uur en 30 minuten. Kamer - uni komt neer op zo'n 20 minuten fietsen.
|
Het is straks anderhalf uur heen, anderhalf uur terug maar ik ben op zoek naar een kamer :)
|
Vier minuten lopen :) .
|
Ong. 20 min heen en 25 min terug
|
Met de trein 20 minuten, en met de auto 15.
|
15 min. heen en 15 min. terug.
|
Een klein uur.
|
Citaat:
|
Ik kan binnen een uur vanuit huis op school zijn, maar aangezien de bussen niet écht meer meewerken is het meestel 1 uur en 15 minuten..
dus in totaal op een dag 2 tot 2,5 uur |
10-15 minuten alleen heen/terug per fiets :o
|
vorig schooljaar : met de bus een uur heen en een uur terug, met de auto was ik er in een 20 minuten.
volgend jaar : met de bus ca. een uur en een kwartier heen, en hetzelfde terug. met de auto ben ik de in <1 uur, hangt van de drukte af, maar t kan in 3 kwartier. (of in een half uur, maar dan rij ik wel wat harder dan toegestaan). maar twee jaar geleden in een gehucht stage gelopen, en toen had ik nog geen auto en geen rijbewijs : 2.5 uur heen, en 2,5 uur terug, en dat elke dag. en ik moest er om 8 uur al zijn. |
Tien minuten fietsen, 30-40 minuten bus en 2 minuten lopen. En dan weer terug.
Totaal duurt het eigenlijk een uur en een kwartier aangezien de bustijden niet echt aansluiten met mijn collegetijden. |
50 minuten heen met de trein, dan 15 minuten met de bus/ 10 minuten met de fiets..
en ook nog weer terug dus in totaal 130 minuten. |
25 minuten totaal als ik alle bruggen en stoplichten mee heb :o. Hiervan is overigens 10 minuten heen als ik me half dood fiets om niet te laat te komen en 15 minuten terug als ik gewoon op een normaal tempo rijd.
|
als er geen file staat op de snelweg ongeveer 3uur en 3 kwartier.
|
Kwartiertje fietsen heen en terug.
|
Citaat:
Ik hopelijk 3 uur... Maar als ik pech heb 4 uur per dag... De busaansluiting is wat te krap. Ik heb 5 minuten speling. En aangezien de bus meestal toch wel zeker 5 minuten te laat aankomt... Tsja :| Niet erg leuk dus. |
theoretisch is het een half uur treinen en een kwartiertje bus, en dat ook weer terug, maar aansluiting is vaak lastig dus het kan samen ook 2 en een half uur worden
met de auto is het overigens 30 minuten totaal. |
Citaat:
|
Dikke veertig minuten ongeveer.
|
Ik doe er 4 á 5 kwartier over. Maar ik zal ook nog even voor een vriendin beantwoorden :) Zij moet van de Duitse grens naar Rotterdam en weer terug. In totaal doet ze er ongeveer 3 á 3,5 uur over.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:58. |