![]() |
bijbaan, doordeweeks of sweekends?!
Wat is verstandiger naast school?
1) een baantje in restaurant, vr-za-zo avond, elk weekend vanaf 15.30-sluit of 2) 4 avonden in de week van 17-21 werken bij een callcenter als je de keuze hebt, wat zou je dan doen... |
ik denk in het weekend, want normaal ga je op die tijden toch niet studeren, doordeweekse avonden meestal wel. En in het weekend kan je toch wat langer uitslapen
|
callcenter, blijkt goed te betalen en het weekend is voor leuke dingen
|
Citaat:
|
1 liever 3 avonden/dagen iets langer werken dan 4 avonden kort.
bovendien zou ik sowieso liever in een restaurant dan in een callcenter werken, maar zoals de persoon boven mij zegt: daar vroeg je niet om :o |
Het is allebei niet verstandig naast school, wanneer wilde jij je huiswerk gaan maken? Ik weet niet welk jaar jij zit, maar ik zou dat niet redden.
Edit: Ik zag je leeftijd niet, ik neem aan dat je studeert dus. Tja daar heb ik dan geen verstand van, maar ik haat het om korte dagen te maken verspreidt over de hele week, liever 1 dag wat langer werken dan. |
Ik zou geen van beide kunnen, in die tijden ben ik bezig met m'n studie. Maar als ik een zou kunnen kiezen, dan het callcenter, vind ik persoonlijk leuker werk.
|
Citaat:
Maar dat zal mijn instelling dan wel zijn :s ontopic: Ik zeur wel eens dat ik doordeweeks liever een paar avonden werk dan de hele zaterdag. Maar uiteindelijk ben ik denk ik dan voor mijn gevoel meer vrije tijd kwijt omdat ik dan zaterdag gewoon thuis zou zitten want dan werkt iedereen die ik ken. Ligt misschien dus ook wel aan je omgeving/vriendengroep. |
Als je voor het geld gaat, kun je beter in de horeca werken (lange dagen en over het algemeen meer salaris).
Maar wil je de weekenden vrij houden voor leuke dingen (wat overigens nog steeds kan naast de bijbaan), dan zou ik kiezen voor doordeweeks, mits dat niet gaat ivm school. Jij moet toch zelf kiezen, wat jij het fijnst vindt? |
ik werk zelf door de week, en vindt t wel lekker om t weekend vrij te hebben. verschilt per persoon, lijkt me. weekenden zijn wel t makkelijkst te combineren met je studie denk ik.
|
Ik zou 4 avonden callcenter nemen. Dan heb je tenminste een vrij weekend.
|
Ik zou liever een aantal avonden of middagen in een callcenter gaan werken dan s' avonds in het weekend.
Heb ik het weekend tenminste vrij om leuke dingen te gaan doen en dan is mn vriend ook vrij. Anders zie je mekaar bijna helemaal niet meer (aangezien hij full-time werkt doordeweeks) |
Ik zou een ib-groep lening nemen... zoveel werken is gewoon achterlijk naast je studie en je sociale leven. :s
|
student assistent: betaalt goed, flexibele uren, en je doet niet helemaal brain dead werk. Als je studeert kun je op aanplakbiljetten kijken, of bij professoren navraag doen.
|
Citaat:
Wij gaan hier thuis proberen stickers te sorteren... Dat verdient 25 euro per pakket en het ligt er dus maar net aan hoe lang je daarmee bezig bent of dat werkt. En ik ga 1 uur per week dansles geven, wat ook wel leuk verdient. Dat zijn dingen die nog wel vol te houden zijn... |
Citaat:
|
Het heeft zichzelf al een beetje opgelost :)
Ik heb gezegd dat ik er maar vanaf zie, 4 avonden aan het werk doordeweeks is te veel. Toen zeiden ze dat ze het dan toch wel leuk zouden vinden als ik dan 3 avonden per week ga werken en de za-ochtend. Dat klinkt alweer veel aanlokkelijker! |
Een nadeel van callcenter werk is het prestatie werk. Als je niet verkoopt dan mag je weg.
|
Jep, je kan beter proberen een inbound callcenter te vinden om te werken. Hoef je geen mensen lastig te vallen. (y)
|
zal voor restaurant werk gaan leuk werk. en in het weekend werken is niet erg alleen tja zaterdagavond... mischien kun je erna nog uitgaan in iedergeval eerst drinken op kosten van de zaak :cool:
|
Ik heb zelf een baantje in de horeca en ik heb meestal wel of de vrijdagavond of de zaterdagavond vrij. Dus voor mij is er naast mijn studie ook nog tijd om uit te gaan...
Ik zou voor de horeca gaan, kun je doordeweeks je aandacht op je studie richten. |
Citaat:
|
Ik zou zaterdags werken. In het weekend studeer je minder dan doordeweeks.
|
Ik zou gaan voor het weekend, zelfde reden: door de weeks te druk met de studie zelf.
|
Citaat:
|
wat ik doe is twee of drie avonden in de werkweek, van 17-20.30 ongeveer, en dan op zaterdag van 12-20.30
valt prima te combineren met school ( ehh, moet ik er wel bij zeggen dat ik niet vaak meer naar school ging het afgelopen jaar:o) |
Ik zou voor het callcenter kiezen, maar dat van wege het feit dat ik het nog zo lang mogelijk uit stel om weekenden te werken aangezien ik dan zaterdag nog de hele dag op scouting kan vertoeven, maar ik denk dat het er aan ligt wat je zelf wil. En red je het naast school om door de weeks te werken.....weeg de voor en nadelen af en dan weet je wat voor jou het beste is om te doen.
|
ik zou het persoonlijk niet redden met school etc om doordeweeks 's avonds te werken, dus ik zou voor het weekend kiezen. Ik neem echter dat het zondag avond nog best laat kan worden, dat vind ik persoonlijk ook niet handig :o
maar toch weekend |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:53. |